Traxxas slash of slash 1/16?

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een leuke auto om lekker mee te scheuren:P
Ik hou wel van auto's die er echt uit zien dus mijn oog viel snel op de Traxxas Slash.

Nu twijfel ik alleen tussen de 1/16 of de 1/10...
Is er veel verschil met het rijden op zachte ondergrond? Mede door de kleinere wielen op de 1/16? of compenseert de brushlesspower en de 4 wielaandrijving dit?
Ik zou de 1/10 eventueel wel brushless willen maken.

Graag hoor ik jullie mening :D
Alvast bedankt!

Sander

de 1/10 slash rijdt natuurlijk overal veel makkelijker overheen, tis maar net op wat voor ondergrond je rijden wilt. 1/16 is echt klein! ong net zo groot als een standaard 1:10 onroad tamiya oid.

de 1:10 slash is meer het 1:8 formaat, als je echt over vlaktes zand/gras enz wil rijden moet je voor de 1/10 gaan. de 1/16 is er gewoon te klein voor. ( mijn mening )

Wil je leuk offroad kunnen rijden dan moet je de grote pakken.
Als je meer onroad rijd en af en toe een bosweg neemt kan je de kleinere nemen.

Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar de grote.

Size does mather in dit geval, Ben zelf niet in het bezit van een slash, maar wel andere 1/10's en 1/18's die laatste staan enkel op de kast stof te happen in mijn geval. Nadeel is dat je er niet overal mee kunt rijden

Ik heb een 1/8 losi truggy bl, een shark 1/18 (echt 1/18 :-D) bl en omdat de 1/16 slash meer de afmeting van een 1/10 heeft (en 4x4) heb ik voor de deze gekozen.
Ben nu aan het denken on een slash 1/10 (en dan bl maken) erbij te nemen.....
Het leuke van de 1/10 vindt ik de 2wd ( net zoals mijn oude 1/6 )

keuze gemaakt :)

Bedankt allemaal voor de tips :D Ik heb besloten voor de grote slash te gaan!
Ben me nog even verder aan het verdiepen (aan het leren over..) in accu's en laders. Wil in de loop van de tijd wel naar brushless gaan dus vraag me af wat nu bij de brushed motor de beste keus voor een accu is..

Dus tips, Graag :D

Bedankt!

Back