Vandaag het eerste ritje met de slash gemaakt, wat ik van de standaard afstelling vindt is dat ie bij te snel insturen snel een koprol wil maken, dus de gehele afstelling veranderd zowel voor als achter, ook de demperolie aan de achterkant vervangen door dikkere olie en de dempers in een andere stand gezet, uiteindelijk rijdt ie al bijna wat bij mijn rijstijl past, rustige achterkant en geen overstuur meer, maar hij gaat bijna op de cm de bocht om hoe het hoort.
Nu heb ik nog een vraag v.w.b. de lipo accu, zijn er mensen die er een "LIPO SAFETY SWITCH" tussen hebben?? Hier lees ik namelijk het volgende over, info PKracing:
Lipo accu's mogen niet dieper dan ongeveer 3 volt per cel ontladen worden, als ze maar even te ver gaan, gaan ze kapot. Om je Lipo's te beschermen kun je deze veiligheid schakelaar tussen de regelaar en de ontvanger monteren. Ook de balancer kabel van de Lipo wordt hier op aangesloten, en zo kan dit apparaatje de spanning van elke cel individueel controleren. Zodra de spanning te laag dreigt te worden, zorgt de safety switch ervoor dat je niet meer vol gas kan geven. Je weet dan niet alleen dat je accu bijna leeg gaat, maar doordat je niet vol gas kan geven, daalt ook de spanning van de lipo minder. Wordt de spanning echt te laag, dan wordt de regelaar in neutraal gezet en stopt de auto dus. Een heel belangrijk artikel dus om je Lipo accu's heel te houden
Is dit een aanrader of wat, hebben mensen al ervaring dat na een te lege lipo accu deze kapot is gegaan???
Bovenste foto hangt de auto nog iets achter over, na aanpassing zie onderste foto staat de auto meer horizontaal, dit dus met dikker olie en andere demperstand.