@ slashie:Welkom op het forum slashie. Hoop dat nog veel plezier van je auto hebt!De "verzamelwoede" van de Slash is mij ook opgevallen. Het kan niet de bedoeling zijn dat de auto na 3 minuten stilstaat door een klomp bagger. Misschien dat iemand hier een oplossing weet. Heb zelf wel eens gedacht aan lexaan binnenschermen. Of dit zou werken? tja..kwestie van uitproberen.
@ERBI&Somerwil: Als ik kom rijden bij mvb ( of welke club dan ook ) Hoe werkt het dan met zaken als zenderfrequenties? Moet ik zelf verschillende kristalsetjes meenemen. Of worden deze bij het aanmelden uitgedeelt? Ik heb zelf de originele zender van de Slash nog in de auto zitten. (27 mzh).
Weet dat dit geen ideaal zendertje is voor het rijden met meerdere deelnemers. Maarja..banksaldo zegt ook wel eens "kappen nou"Anders had hier al een spectrum o.i.d. gestaan.
@ Wiebe: Weer lekker aan het proppen he...
Greetz, Rinaldo
Hoi Rinaldo, de meeste mensen rijden met FM of Spectrum maar het is altijd goed om nog 2 setjes AM kristallen te hebben. Je moet je nl. bij het aanmelden voor de wedstrijd, via rcwebmagazine.nl, voor 22u de vrijdag VOOR de racezondag, ook 3 freq. opgeven. Deze worden dus niet uitgedeeld !! Op zo'n dag is het systeem voor jou even wennen maar het goed om het te ervaren om het systeem te begrijpen...
groeten
groeten..