Traxxas SLASH topic

Zou wel netjes zijn als ze een bevesting geven van ontvangst.

Maarja, als ik op de orderstatus pagina kijk. En zie dat ze (bijna) nog helemaal niets hebben verstuurd vanaf 29/01. Zelf niet de orders die tot 03/02 (dus na het weekend) zijn binnengekomen denk ik..Druk zeker???:confused:

Mijn Slash had ik, na het bestellen op zaterdag, op woensdag 28/01 binnen.

Zou handig zijn als er uitsluitsel word gegeven....Ik bedenk me net dat in de RC geduld een schone zaak is..pffff..zou dat het zijn?

Laatst bewerkt:
He he, nog sneller dan ik had verwacht is de Slash al weer op voorraad bij PK Racing en was de bestelling al onderweg naar mij, dus alst goed is donderdag de spullen in huis, alles kabels voor mij aangepast aan de lipo cel, en zelfs hebben ze een laadkabel gemaakt die ik was vergeten, ze denken daar echt mee:rolleyes:. Tja kan alleen maar zeggen toppie service zoals gewoonlijk:p

PK is niet alleen met online bestellen erg goed maar de winkel is ook super!

Nu weer even ontopic, ik heb nu een 3.5 turns brushless met een 2s lipo maar ik vind het iets aan de langzame kant vooral de acceleratie ben ik niet blij mee en de top is ook niet super te noemen.

Ik denk dat een Mamba Max wel snel is als ik zo hier en daar erover lees... Heeft er iemand ervaring mee? En zijn deze ook in NL te bestellen?

Volgens mij is de Mamba Max wel in Nederland verkrijgbaar, als ik me niet vergis heeft KME/Racing in Eelde die wel 0503092203 Korma Modelbouw Eelde

Ik weet niet of deze al was langsgekomen maar FLM heeft een leuk chassis te koop...
Slash-chassis.jpg

Ziet er errug gaaf uit, is da ding echt voor de slash, ben benieuwd wat zoiets leuks moet gaan kosten:rolleyes:

Ik vind alu zoals dat van FLM echt vreselijk mooi. Zeker als het blank gepolijst is! Maar toch koop ik het niet. Niet eens zozeer om de prijs, wel
om het feit dat kunstof breekt en alu buigt. Crash je een keer goed, dan is het schade vele malen hoger.

Maar een geweldig mooi chassis..;)

PK is niet alleen met online bestellen erg goed maar de winkel is ook super!

Nu weer even ontopic, ik heb nu een 3.5 turns brushless met een 2s lipo maar ik vind het iets aan de langzame kant vooral de acceleratie ben ik niet blij mee en de top is ook niet super te noemen.

Ik denk dat een Mamba Max wel snel is als ik zo hier en daar erover lees... Heeft er iemand ervaring mee? En zijn deze ook in NL te bestellen?

3,5 of 13,5 turns??????
ik denk dat als je de accu verandert in een 3s
en de tand wielen wat aanpast maar dan moet het wel willen.
welk setje heb je [ez run]???

Ennuh Wiebe, deze zomer ook wat in Drenthe organiseren met de Slashés:p en dan ook een keer naar de andere kant van Nederland om eens iets te organisen voor een grote groep Slash liefhebbers.

Het is voor mij een eindje rijden (woon tegen Belgische grens) maar ik zal er proberen bij te zijn met mijn Slash. :D

Ennuh Wiebe, deze zomer ook wat in Drenthe organiseren met de Slashés:p en dan ook een keer naar de andere kant van Nederland om eens iets te organisen voor een grote groep Slash liefhebbers.

kan natuurlijk moeten we wel wat mensen hebben anders word het ook een end rijden voor bcs om niks.
heb je al een leuk terrein op het oog ??????
zit hier in de kop van drente het zuiden word voor veel beter natuurlijk.
zuid drenthe?????? moeten wel een leuk plekje hebben dan.
maar ja eerst maar eens kijken voordat er dingen afgesproken worden.

maar het idee is goed.

:thumbsup:Als ik kan dan kom ik ook. Ik was zowiezo al een voorstander van een "Slash Meeting"

Update: Lipo setje besteld bij PK:cool:

Ik vind alu zoals dat van FLM echt vreselijk mooi. Zeker als het blank gepolijst is! Maar toch koop ik het niet. Niet eens zozeer om de prijs, wel
om het feit dat kunstof breekt en alu buigt. Crash je een keer goed, dan is het schade vele malen hoger.

Maar een geweldig mooi chassis..;)

Als je geen daarom geen aluminium wilt kopen moet je FLM maar eens beter bekijken...GARANTIE
lees het maar op de site .. www.fastlanemachine.com. staat helemaal onderaan.

warranty
Extreme Abuse Warranty

If you bend it, break it or break off a screw in it we will replace it for a fraction of the cost.
Generally only the cost of shipping and handling.

Zo vanmiddag al lekker op tijd de pakket dienst aan de deur, snel afgerekend en naar boven, op naar de hobbykamer, altijd leuk dingen uit te pakken.
De grote doos eerst eens open gemaakt, veel snippers en daaronder zal die dan moeten zitten, yes:p alleen de doos is al mooi, maar dat zijn we wel gewent bij Traxxas.

fotos001Custom.jpg

Snel het plastic eraf, ben errug nieuwsgierig, de doos geopend en wauw, tís voor mij een 1:8 en geen 1:10 aan de grootte van het model te zien, de wereld boekjes en onderdelen, maar dat bekijk ik later wel even.

fotos003Custom.jpg

Nu even de lader e.d. uitpakken, zodat de lipo zo snel mogelijk geladen kan worden, maar na een poosje door het menu bladeren is het voor mij een wirwar menu en niet overzichtelijk, eigenlijk een drama als je de Robbe Ultimate gewent ben, maarja even geduld en misschien kom ik er nog wel uit:evil: en anders retour en de nieuwe van Robbe maar ophalen:roll:

fotos002Custom.jpg

en hoe rijd ie?
ga je ook de brushless set er voor halen?
dat zou ik wel willen. die wagen met de brushless set. zal er alleen mijn eigen zender aan hangen.

Ik heb er ook mijn eigen zender aanhangen.
Heb ook een 8T brushless erin zitten , alleen ik rijdt met een 3S 20C 2100Mah lippo, maar het lijkt dat als hij bij driekwart gas is de motor begint te stotteren , weet iemand wat dat kan zijn ?
Volgens mij kan de lipo niet genoeg vermogen leveren maar ik kan het mis hebben. :confused:

@ gossie: Gefeliciteerd! en veel plezier ermee. Heb trouwens dezelfde liposet gekocht bij PK (naaper die ik ben) Aankomend weekend m'n brushles setje er in hangen, lipo eraan..en knallen hoop ik.
@ caretaker: ik ga die link eens bekijken, want vind alu erg mooi. Had nog nooit gehoord van garantie etc.

@ RCW, zoek een het draadje over mijn Full FLM alu Rustler;):D

Ding had voor 90% het spul van FLM.

Is niet kapot te krijgen en het ziet er gewoon zo erg mooi uit, en vooral de gearbox is nuttig, de standaard plastic versie slijt nogal snel....

Greetz,
Joram

het enige nadeel van deze auto volledig alu maken is dat hij zo zwaar word. hij heeft het zwaartepunt al behoorlijk hoog liggen, moet je hem nodig nog zwaarder maken bovenaan. ;)

sides dat, ik heb bij de Slash tot nu toe nog niets kapot gereden. (in ruim een half jaar gebruik) dit is natuurlijk maar mijn mening hoor. maar ik denk niet dat alu de rij eigenschappen van de Slash ten goede zal komen.

Back