Traxxas SLASH topic

Ik heb er ook mijn eigen zender aanhangen.
Heb ook een 8T brushless erin zitten , alleen ik rijdt met een 3S 20C 2100Mah lippo, maar het lijkt dat als hij bij driekwart gas is de motor begint te stotteren , weet iemand wat dat kan zijn ?
Volgens mij kan de lipo niet genoeg vermogen leveren maar ik kan het mis hebben. :confused:

tja 2x20=40 ampere ik denk dat je paket wat te wensen overlaat.
het dubbele lijkt er meer op.
ook omdat als het wel lukt je toch aan de grens zit.
kijk in een zwift of zo met standaart motortje geen probleem maar nu zal je accu aan het inkakken zijn,
ik rijd zelf met een 5,5 turns en 3 cellen 5000mah 25 c dacht ik van jamara.
maar wel ligt vertand,top theoretisch 75 ,maar dat is niet te halen nu.
banden bollen zoveel dat is overkill.
zal 2 cellen gebruiken zolang ik geen betere schokkers heb,en banden.
wiebe

@ RCW, zoek een het draadje over mijn Full FLM alu Rustler;):D

Ding had voor 90% het spul van FLM.

Is niet kapot te krijgen en het ziet er gewoon zo erg mooi uit, en vooral de gearbox is nuttig, de standaard plastic versie slijt nogal snel....

Greetz,
Joram

Joram heeft aandelen in de alu industrie, gok ik.;)

Ziet er trouwens geweldig uit!

tja 2x20=40 ampere ik denk dat je paket wat te wensen overlaat.
het dubbele lijkt er meer op.
ook omdat als het wel lukt je toch aan de grens zit.
kijk in een zwift of zo met standaart motortje geen probleem maar nu zal je accu aan het inkakken zijn,
ik rijd zelf met een 5,5 turns en 3 cellen 5000mah 25 c dacht ik van jamara.
maar wel ligt vertand,top theoretisch 75 ,maar dat is niet te halen nu.
banden bollen zoveel dat is overkill.
zal 2 cellen gebruiken zolang ik geen betere schokkers heb,en banden.
wiebe

5.5T op 3S Lipo? hoeveel kv is die motor? (8000kv? )

7 cell accu dood, net nieuwe vxl... :(

toch maar even snel een deans gesoldeerd en er een 3cell 2200 mah lipo op gegooid van me heli.
... f*cking hell! dat ding heeft een kracht!! ik woon aan de laan van meerdervort ofzo. rijd nu helemaal niemand dus kan echt nu met 90(volgens mij wel)ofzo daar rijden :D
dat ding is niet meer goed bestuurbaar.. bij een klein beetje gas al wheely's echt kikke :D
en nu vet hard over verkeers drempels rijden:D dan vliegt ie! :D

Een 5.5t met maar 6000 tpv :?: Weet je wel zeker dat dat klopt :?:

M'n Novak 5,5R draait er een stuk meer , richting de 7500 geloof ik...

Die is dan ook niet voor een 3S set-up...

Wiebe,

Ik heb een Losi Xcelorin Sensored 3.5 turns alleen is deze niet zo snel als ik gehoopt had... Er zit een Robitronic 5200 25c lipo op aangesloten... Een 11,1 volt maakt het verschil zou je zeggen?

7 cell accu dood, net nieuwe vxl... :(

toch maar even snel een deans gesoldeerd en er een 3cell 2200 mah lipo op gegooid van me heli.
... f*cking hell! dat ding heeft een kracht!! ik woon aan de laan van meerdervort ofzo. rijd nu helemaal niemand dus kan echt nu met 90(volgens mij wel)ofzo daar rijden :D
dat ding is niet meer goed bestuurbaar.. bij een klein beetje gas al wheely's echt kikke :D
en nu vet hard over verkeers drempels rijden:D dan vliegt ie! :D

Ik zit heel de week overdag voor mijn werk in Den Haag. Toevallig ook dit weekend voor familiebezoek. Dan race ik daar wel eens met de Slash op een braakliggend terrein.
Monseigneur Nolenslaan en Groen van Prinsterer Laan. Vlakbij de Laan van Meerdervoort ter hoogte van het Savornin Lohmanplein. Geweldig vlak zandbed met ook wel wat jumps. Dus als het daar is omgeploegd....weet je dat ik ben langs geweest. ;)
Ga dit weekend de 23T pinion proberen op 3s lipo met VXL op Mamba Max. Van de 18T was de motor nog niet onder de indruk. Ik heb de opstartpower van de Mamba nu zo staan dat hij geen wheelies trekt. Daardoor komt hij nog steeds bizar snel op snelheid, maar de motor heeft veel minder last van de hitte, en hij blijft bestuurbaar.

Ghossie,

Is het nog gelukt met de lader? Mooie kap! Die heb ik ook hahahah

---

Ik ga van het weekend weer een filmpje maken dit keer offroad als het weer het toelaat... En ga eens kijken of deze slash kan vliegen :p

Ghossie,

Is het nog gelukt met de lader? Mooie kap! Die heb ik ook hahahah

---

Ik ga van het weekend weer een filmpje maken dit keer offroad als het weer het toelaat... En ga eens kijken of deze slash kan vliegen :p

Het blijkt een super lader te zijn, alleen ik ben Robbe gewent, en dan ben je toch echt verwent geweest, je moet teveel zoek in dit menu van de lader. Ik ben nu bezig als ze hem terug willen nemen zodat ik een Robbe met balancer bij hun kan kopen:rolleyes:

Een 5.5t met maar 6000 tpv :?: Weet je wel zeker dat dat klopt :?:

M'n Novak 5,5R draait er een stuk meer , richting de 7500 geloof ik...

Die is dan ook niet voor een 3S set-up...

Hobbywing EZrun-60A-SL-H+5.5T Motor+Programcard Combo Set (#Combo 17-Car) - Motor & ESC. | ESC -Car Brushless - rcMart.com -

tja deze combo is het en volgens mij valt de tpv wel mee, maar ,oeps
ik zie het een lrp 5,5 is bonded en draait meer toeren dan een sinterd.
kijk mijn motor is een sp achtig iets zonder sensoren.

als je wel denkt dat alles ok is zou in er een ander tandwiel op zetten pinion [iets groter]
tja een 3,5 moet toch al vliegen zou ja denken.
mijn 5,5 met 2 cellen loopt met 12t pinion een goede 50 en rost als een raket.
op 3 cellen nu nog onbestuurbaar met wheelies,

hoop dat je hier wat aan hebt.
ps kan ook zo zijn dat er een kleiner tandwiel op moet word de motor echt warm?????

groeten wiebe.

Ik zit heel de week overdag voor mijn werk in Den Haag. Toevallig ook dit weekend voor familiebezoek. Dan race ik daar wel eens met de Slash op een braakliggend terrein.
Monseigneur Nolenslaan en Groen van Prinsterer Laan. Vlakbij de Laan van Meerdervoort ter hoogte van het Savornin Lohmanplein. Geweldig vlak zandbed met ook wel wat jumps. Dus als het daar is omgeploegd....weet je dat ik ben langs geweest. ;)
Ga dit weekend de 23T pinion proberen op 3s lipo met VXL op Mamba Max. Van de 18T was de motor nog niet onder de indruk. Ik heb de opstartpower van de Mamba nu zo staan dat hij geen wheelies trekt. Daardoor komt hij nog steeds bizar snel op snelheid, maar de motor heeft veel minder last van de hitte, en hij blijft bestuurbaar.

oh vet! ik weet niet waar je bedoelt maar wil het wel weten :D

mijn motor blijft echt super cool, maar ik ga er geen zwaardere pinion opzetten(voorlopig) voor deze 2WD. als ie 4WD was, dan wel.

ff wat foto's :D (sorry voor de telefoon kwaliteid, de baterijen van me camera zijn op)

dsc01924zy5.jpg

de 3cell 2200 lipo, de rest met schuim gevuld :p

dsc01925gj7.jpg

mooi he :D

dsc01928cb3.jpg

soort van wheely bar

dsc01931pl0.jpg

Je hebt hem al flink gepimpt :D , ik heb er een echte wheelybar opzitten , is geen overbodige luxe :D:D

Je bent dus wel tevreden met die Traxxas brushless pip? Denk dat ik die dan ook maar ga kopen want de Losi die ik nu heb is echt knudde...

ik ben zeeer tevreden met de VXL set!!! zeker aan te raden! met deze 3cell 2200 blijft de motor en regelaar echt super cool!! dus ik zou de er ook nog is een zwaardere vertanding op kunnen zetten.

alleen de slash rijd nu niet mee na vanmiddag.
vanmiddag bij mij opa en oma in de straat gereden, na een paar keer echt volgas over de verkeers drempel gereden te hebben ( en een paar keer verkeerd geland) nou dan maakt ie best een klap! is er zo'n ''achterwiel houdertje'' :p waar ook de lagers in zitten gebroken.
aan de linker kant.
ik zal zo wat foto's plaatsen.

en pattux, waar is dat terein? ik heb net even gezocht maar niks gevonden...
mischien kunnen we is afspreken daar :)

Je achterfusee bedoel je:p

Koop de RPM versies, Liquid RC verkoopt ze en ze zijn echt top! Heb ze zelf ook op de Rustler gehad en die dingen zijn 10x beter dan stock!

Greetz,
Joram

Traxxas Slash Mods

Waarschijnlijk komt er ook een 6de wedstrijd voor de Rally, Clods en Mods. Ik begrijp dat er een hoop mensen een Slash. Waarom komen jullie niet met zijn allen jullie krachten meten in de Mod cup. In deze klasse mogen allerlei verschillende trucks meedoen en accu's en motoren zijn vrij !! Kijk voor meer informatie op de site WWW.RCWEBMAGAZINE.NL

Kun je je voorstellen met je Slash op dit circuit in Purmerend te racen....

8M5p_YPFWps[/media] - Modelbouw vereniging waterland

Laatst bewerkt door een moderator:
Traxxas Slash Mods

nog even de technische specificatie van deze klasse...

UNLIMITED klasse
  • Auto: 1:10 2WD/4WD indirect aangedreven truck
  • Gewicht: vrij
  • Motor(en): vrij
  • Accu: vrij
  • Body: Pickup, Truck of Jeep
C.u. at the track....

Back