Traxxas SLASH topic

Nu wel goede traxxas levering?? Tijd geleden boycotte Rc Connect de Traxxas leveringen...

Had toen net mijn traxxas gekocht en toen dat geintje, niks wat besteld was kwam opdagen.

Greetz,
Joram

heb je het ook bij een andere winkel geprobeerd te bestellen.

ik wist dat pk veel voorraad had .maar versturen koste toen nogal wat.
mijn stampede kreeg ik weer kompleet toen een kameraad naar rotterdam ging te werken voor een week ,en langs pk ging en mijn onderdelen daar kocht.

deze onderdelen heb ik bij limspeed in veendam besteld.
1 man geen ander personeel wat iets fout kan doen .
ik houd wel van korte lijntje,s
vorige week maandag besteld en nu binnen .prima dacht ik.
groeten wiebe.

Nu wel goede traxxas levering?? Tijd geleden boycotte Rc Connect de Traxxas leveringen...

Had toen net mijn traxxas gekocht en toen dat geintje, niks wat besteld was kwam opdagen.

Greetz,
Joram
Zou hier toch even iets over willen zeggen het ligt niet aan de leverancier want bij meerdere winkels komen de onderdelen gewoon snel binnen en als het niet op voorraad is dan is het er binnen 1 a 2 weken dus ik zou toch maar eens navraag doen bij de winkel waar je het besteld hebt.

Toevallig PK aan de lijn gehad, vanmiddag. Ze vertelde dat de Slash niet aan te slepen is. En dat ze er zelf ook van staan te kijken hoe hard de verkoop gaat, terwijl de Slash pas drie weken bij hen in de verkoop is. Het leveren van de auto zelf heeft even gestagneerd, maar is weer op peil
De importeur probeert uit alle macht Slashies en de onderdelen hiervoor tijdig naar Nederland te halen. Het leveren van onderdelen (met name de hop ups) wil wel eens een keer vertraging opleveren.

Even als voorbeeld: ik heb de "big Bore" alu dempers besteld incl. veren en olie. Niet op voorraad! Maar waarschijnlijk wel met een weekje te leveren, al werdt er geen garantie op de levertijd gegeven. Ik heb dan ook het verzoek gedaan de bestelling aan te houden.

Verder ben ik het met ERBI eens....Koop je auto en spulletjes toch gewoon in NL. Al denk ik dat je soms wel iets goedkoper uit bent. Ik ga echter geen lange wachttijd riskeren (douane) voor een tientje minder.
Daarnaast..Als er een keer wat fout gaat met een levering, is het ook weer snel opgelost

Iets anders is natuurlijk het bestellen in het buitenland van onderdelen die hier niet leverbaar zijn...of je gewoon geen haast hebt

vandaag mijn bestelde spullen binnengekregen .
een week geleden besteld nu binnen ,de onderdelen levering zit wel goed,
we hadden eerst nog wat bedenkingen, maar die zijn nu weg.
traxxas113.jpg

3 spurs, een ophanging voor bumper/wheeliebar,stuurblokken/fusees voor ,zelfde maar dan achter ook ,schokdempers turnbuckels c hubs voor alle,s wat eventueel kapot KAN gaan,
tja nu gaat vast niks stuk krijg je als je het op voorraad hebt .
groeten wiebe.

Ik zie/lees geen suspension arms en suspension pins:o

Ik zie/lees geen suspension arms en suspension pins:o

tja die pennen ,dat kan nog ik kwam er achter dat er van mijn stampede 1 iets krom was.
maar draagarmen ,sorry ik weet niet hoe je die stuk moet krijgen.
ik heb de stampede al jaren en ook met 4,5 t lrp gereden ,
alles wat stuk was nadat ik een overstekende stoeprand niet kon ontwijken was een ?
shock tower en de scid plate achter dat wast..
dus wat moet je met draagarmen, het kan wel dat jij ze wel stuk krijgt maar ik zie niet in hoe ik dat moet voor elkaar krijgen.
ik moet er wel bij vertellen dat mijn rijden inmiddels stukken verbeterd is.
maar ja jumpen is hoog aangeschreven momenteel,
groeten wiebe.

Mijn persoonlijke ervaring: Draagarmen (Voor) en de bevestiging hiervan het meest kwetsbaarst...Metalen paaltjes werken niet mee..lijkt me.

Trauma:confused::confused::confused::confused:

@ Wiebe...Door het verbuigen van de pin breekt je suspension arm af..als ik het geheel zo bekijk.
Het lijkt me meer een combinatie van krachten dan 1 kwetsbaar punt. Mijn ervaring met een paaltje is niet representatief..meer een fout mijnerzijds. Maar kan iedereen overkomen.
Metaal buigt...maar ergens moet er iets breken! In dit geval de kunstof draag arm..zucht

Heb in ieder geval 2 sets onderdelen klaar liggen voor de voorzijde!

Wat vind jullie trouwens van mijn keuze de Traxxas alu "big bore's" te bestellen?

Laatst bewerkt:
rcw.
die big bore,s ja mooi .
is dit met de nitride assen erbij?????,dat loopt vast mooi .
ik vind voor nu de originele ook niet slecht.
ik heb een set van die big bore,s besteld ,plastic compleet .
het was alleen jammer dat er geen originele veren voor de slash bij zitten .
maar ja voor de rest prima.
echt compleet 4 extra rubbers voor de schokdemper assen en olie [wt????]
en alle andere parts erbij .
ik ga nu voor de 60wt achter en 50 voor ,dit voor de mod slash.
dat schijnt iedereen te doen.[op de amerikaanse fora dan]
groeten wiebe.

hoeveel..

mensen hebben een Slash ? Ik weet dat dit een moeilijke vraag is maar het is met oog op het volgend jaar, waarvoor ik kan voorstellen om een speciale Slash/SC10 klasse te organiseren tijden de Rcrally/Trucks/Mod cup....let me know....

@ ERBI
Toevallig PK aan de lijn gehad, vanmiddag. Ze vertelde dat de Slash niet aan te slepen is. En dat ze er zelf ook van staan te kijken hoe hard de verkoop gaat, terwijl de Slash pas drie weken bij hen in de verkoop is.

Aardig wat mensen..lijkt me! ;) Lijkt me wel gaaf, Een eigen klasse!

De slash tegen een andere auto bv tegen de firestorm gaat niet, gewoon om zijn logheid enz.
Maar slash tegen slash zal wel lukken:P

Een "eigen" Slash klasse zal zekers leuk zijn, alleen dan zit je weer met een groep die een standaard motor heeft en mensen met brushless, die kun je al nie bij elkaar instoppen, want dan heb je geen gelijk competitie, eigenlijk zou je allemaal met standaard "zoals geleverde" motor en regelaar moeten gebruiken, en accu's en hop ups en andere dingen vrij.
Ook zullen velen een andere zender moeten kopen omdat als je in een grote groep wilt rijden, 10 stuks per keer in een heat kom je al in de problemen met de standaard zender, maar dat kan al goedkoop tegenwoordig, je hebt al een pistoolzender van Acoms voor 109,- euro en dan heb je een 2,4 ghz Spectrum zender, dus in ieder zijn prijs is er een leuke zender te vinden tot aan de 4PK aan toe voor 499,-.
Het lijkt mij errug leuk aan een zo'n klasse mee te doen. Ik hoop dat er meer mensen even meedenken waaraan het zou moeten voldoen, zodat we een eerlijke, leuke maar vooral een gezellig dagje racen krijgen met de Slash wat we allemaal het liefste doen en verder info uitwisslen e.d.:rolleyes:

Laatst bewerkt:
@ Wiebe. De olie dikte was ik nog aan het uitzoeken. Bedankt onbewust gegeven tip;)

@ Gossie. Denk dat er dan een "stock" en een "mod" klasse komt. Zoals in zoveel race klassementen.

@ ERBI. Even officieel. Ik doe mee!!!

Grt, Rinaldo

Laatst bewerkt:
@ Wiebe. De olie dikte was ik nog aan het uitzoeken. Bedankt onbewust gegeven tip;)

@ Gossie. Denk dat er dan een "stock" en een "mod" klasse komt. Zoals in zoveel race klassementen.

@ ERBI. Even officieel. Ik doe mee!!!

Grt, Rinaldo

mm na een beetje zoeken had ik beter 45 rondom kunnen doen.
maar kijk zelf maar eens op rc tech bij only slash setups

Heeft er hier iemand nog interesse voor de originele regelaar en de 12T motor van de Slash ?
Ben overgestapt naar brushless heb er een accu mee gereden.

:ontopic: dit moet er dus gebeuren bedoel je ?

Ben benieuwd of er al iemand grote stukken aan de Slash heeft gereden ?
Ik nog niet maar heb pas 1 lipo leeggereden :mrgreen:
Wel is mijn originele servo al overleden, krijg morgen te horen of er al een nieuwe binnen is onder garantie :D

ach effe tussendoor moet kunnen .

ik heb weer een leuke pagina gevonden met uitleg over afstellingen,
er zijn op rc tech enz al veel draadje,s over maar deze vond ik het mooist.

TRX Knowledge Base - [Pit Pass] Traxxas Slash: Stock-Spec Racing Setup Guide

hier staat een hoop over de afstellingen.

tja en over het veel rijden,ik heb redelijk wat gereden maar veel maar 5 min per keer te koud.

wel is de waterdichtheid van de spullen goed te noemen.
heb ook een paar lagers nagekeken en er zat nog geen roest in .terwijl ik toch veel in regen/sneeuw[vanmorgen]en hagel heb gereden,ook door plassen enz.

verder schoonmaken onder de douche zonder verwijderen van servo/regelaar .

tja eigenlijk niks te melden,behalve dat we morgen weer lekker indoor gaan jumpen .

groeten wiebe.

ps saai ding, bij een tamiya moest je altijd veel hopups kopen voor het wat was.

Laatst bewerkt:
Back