hallo
ik heb nu ook een traxxas baby slash 1:16,
maar wat een geweld zit er in met die brushless motor,
alleen de wegligging mag beter,
en heb in de topic al gelezen dat de wegligging te verbeteren is door er andere olie in de schokbrekers te doen en andere spiraalveren te monteren,
ik was tamiya trialrijden met xc/cc chassis en tamiya trucks gewend,
ik voel me nu net een kerel op leeftijd die jaren met een scootmobiel hebben gereden ineens met een lamborghini op pad gaat,
ik had in mn speurtocht naar opties gelezen dat je haar voorlopig standaard moet laten tot er een draagarm breekt kan je of kunstof weer nemen of gelijk voor alu gaan,ik blijf voorlopig standaard rijden,
maar zag wel van parma een buggie bodie 1236 is het nr van de 1:10 versie maar via ebay.com zag ik ook dat de 1:16 leverbaar is 9,99 dollar,
kijk dat is nog om te doen en als je er een kras of scheur in rijd boeit het niet zo ,dus maar 2 van die bodies bestellen,dan blijf ik onder de tax waarde qua verzenden ook nog van 25 euries waarde artikel ex verz kosten,
maar ik heb op joeptjoep filmpies gezien van de grotere slash 4x4 platinum
die voorzien van alle opties zoals veel alu en reactiestangen,dat is ook wel wat,kost wel 500 euries zonder zender meen ik,
ik denk dat ik daar maar een maandje over moet nadenken/sparen en dan zien we wel,
maar weet iemand hier trouwens een nederlandse beschrijvings linkje voor hoe ik dat op mn zender 70/30 % gas regelen kan afstellen??!!!
mn bouwbeschrijving is engels en met engels heb ik nooit zo opgelet op school,ik hoop dat hier iemand me het kan linken/uitleggen,
voorlopig maar met de baby slash spelen,
mvg markioo