Traxxas SLASH topic

haha ga je je druk maken om welke sticker erop geplakt zit?

ff voor de duidelijkheid, er zit een stickervel bij waar ook een extra setje koplamp stickers opzit :p

Volgens mij is de versie met zwarte koplampstickers de oude versie met nog de gewone 2.2 wielen. Daarna kwam de versie met 2.2/3.0 wielen wat natuurlijk wat beter is omdat ze minder baloonen. (Nog beter is om ze te tapen aan de binnenkant natuurlijk)
De huidige versie heeft ook de 2.4gHz zender met de accupack. Die is dan ook iets duurder. Goed kijken dus wat je koopt en wat je betaalt. Ik zou persoonlijk voor die nieuwe versie gaan, die hebben ook wat leukere kappen. Die oude standaardkap met die zg flitsende streepjes vind ik maar niks persoonlijk...

nouja die ledjes (als ze er al inzitten op mijn slash -oude 27mHz 2.2/3.0 versie- waren het alleen stickers) zie je overdag echt niet... En mijn lighting rig gebruikt goede high discharge LEDs... Dus ik zou ze gewoon uitlaten -als ze er dus al opzitten- en de stroom sparen om echt mee te reiden...

Tjonge wat een niveau hier.
Ik heb hier volgens mij met een stel halve zolen te doen, met het IQ van 10 x niks.
het moet niet gekker worden.

nouja die ledjes (als ze er al inzitten op mijn slash -oude 27mHz 2.2/3.0 versie- waren het alleen stickers) zie je overdag echt niet...
Nee, maar 's avonds is het wel handig! Kan je tenminste zien welke kant de auto op gaat...:rolleyes:

dsc1073s.jpg

van buitenaf vind ik het er gaaf uitzien, maar onder het kapje vind ik toch wat minder. Het had veel mooier weggewerkt/afgewerkt kunnen worden mbv krimpkous om de pootjes van de ledjes en zoveel mogelijk alle kabels langs 2 strengen (1 langs iedere zijkant) te laten lopen. Ook had het schakelaartje netjes ergens op vast kunnen worden enz enz...

dus ik vind het gaaf...ook gaaf hoe je je slash hebt omgebouwd, alleen had de elektronica wat netter afgewerkt mogen zijn

hallo

het is een vliegtuig...neen
het is een ufo.. neen
het is superman..neen ook niet
het is een traxxas slash met licht:):) :murder: :n00b:
markioo

:mad: Je hebt het wel over de snelst groeiende populaire tak van DE modelbouwhobby hè:shock:

en tja als de slashers op eigen niveau bevinden presteren ze het beste en rijd hun slash als een :zon:

Volgens mij is de versie met zwarte koplampstickers de oude versie met nog de gewone 2.2 wielen. Daarna kwam de versie met 2.2/3.0 wielen wat natuurlijk wat beter is omdat ze minder baloonen. (Nog beter is om ze te tapen aan de binnenkant natuurlijk)
De huidige versie heeft ook de 2.4gHz zender met de accupack. Die is dan ook iets duurder. Goed kijken dus wat je koopt en wat je betaalt. Ik zou persoonlijk voor die nieuwe versie gaan, die hebben ook wat leukere kappen. Die oude standaardkap met die zg flitsende streepjes vind ik maar niks persoonlijk...

Kan je mij een voorbeeldje van de nieuwe en oude traxxas slash kap geven??

is dit misschien de nieuwe Welkom | Traxxas Shop - RC auto's, trucks en boten zowel nitro als electro:murder:

dat is fijn om te horen he.

Ik heb net iets abnormaals meegemaakt met m'n slash.

Ik woon achter een speeltuin. Ik was daar aan het rijden ik zet m'n auto 2 meter van me af stil want mensen wouden wat vragen. Trapt er een jongetje toch vol z'n voetbal tegen mijn traxxas slash aan:shock: Ik dus metteen uit m'n slof geschoten en gevraagt waarom hij dat doet. Maar de vogel was dus gevlogen. later kwam hij weer terug en bleef op 20 meter afstand. Ik dus vragen of hij wilt komen om te kijken wat hij heeft aangericht. Maar hij wil dus niet komen dus zeg ik waar woon je hij adres gegeven zeg ik dus oke bedankt ik kom straks eventjes verhaal halen. de buurjongen gaat mee want die is getuigen.

Nu blijkt dat hij 4 scheuren in m'n kap heeft getrapt. Ik weet dat een kap veel aan kan en dat er al wat kleine scheurtjes zaten op de bumper maar hij heeft 4 scheuren getrapt op de plekken waar de bodyposten zitten. dit betekent dat als ik nog 1 keertje een foutje maak en over de kop ga of een zetje krijg van iemand dat m'n kap helemaal doorscheurt en dat ik hem niet meer kan gebruiken.

Ik ga straks met m'n vader verhaal halen bij z'n ouders want als ik het alleen doe blijft er niks heel van het jongetje :murder: schat ongeveer 11 jaar. Het is toch niet normaal waar leren die kinderen het. En ik heb niks tegen Allochtonen want ik weet dat er ook normaale zijn maar dit vind ik niet kunnen. Als ik wat meer weet zal ik het wel vertellen.

Laatst bewerkt:
dat is fijn om te horen he.

Ik heb net iets abnormaals meegemaakt met m'n slash.

Ik woon achter een speeltuin. Ik was daar aan het rijden ik zet m'n auto 2 meter van me af stil want mensen wouden wat vragen. Trapt er een jongetje toch vol z'n voetbal tegen mijn traxxas slash aan:shock: Ik dus metteen uit m'n slof geschoten en gevraagt waarom hij dat doet. Maar de vogel was dus gevlogen. later kwam hij weer terug en bleef op 20 meter afstand. Ik dus vragen of hij wilt komen om te kijken wat hij heeft aangericht. Maar hij wil dus niet komen dus zeg ik waar woon je hij adres gegeven zeg ik dus oke bedankt ik kom straks eventjes verhaal halen. de buurjongen gaat mee want die is getuigen.

Nu blijkt dat hij 4 scheuren in m'n kap heeft getrapt. Ik weet dat een kap veel aan kan en dat er al wat kleine scheurtjes zaten op de bumper maar hij heeft 4 scheuren getrapt op de plekken waar de bodyposten zitten. dit betekent dat als ik nog 1 keertje een foutje maak en over de kop ga of een zetje krijg van iemand dat m'n kap helemaal doorscheurt en dat ik hem niet meer kan gebruiken.

Ik ga straks met m'n vader verhaal halen bij z'n ouders want als ik het alleen doe blijft er niks heel van het jongetje :murder: schat ongeveer 11 jaar. Het is toch niet normaal waar leren die kinderen het. En ik heb niks tegen Allochtonen want ik weet dat er ook normaale zijn maar dit vind ik niet kunnen. Als ik wat meer weet zal ik het wel vertellen.

De jeugd van tegenwoordig he:(,nee grapje. hopelijk een nieuwe kap;):D.

yeah ik heb plannen voor een custom chassis als ik dat ga bouwen dan werk ik het geheel wel een beetje netter weg... maar momenteel staat dat niet echt hoog op de lijst... En ja een tinker met een soldeerbout en idle hands is best eng soms:P al die ledjes drainen 2.4Ah per uur (als ik me de wiskunde goed herriner) maar er zit een switch in die alles omzet naar alleen de kop en staart lampen, die ook significant helderder branden zonder de undercar neon...

Kwa snelheid is het (nog) een stock slash, heb een 5.5t ezrun op het oog die ik volgende maand op de kop hoop te tikken van een van de members hier... Als je van zijn paps geen nieuwe kap krijgt heb ik nog een stock slash kap liggen met een custom paintjob die (ik moet hem ff bijpunten) je mag overnemen voor shipping van me...

EDIT: Prijs, eeehm het circuit board was pmgeveer een tientje inclusief kop en tail leds(3.50 aan high discharge LEDS), toen heb ik de voltage regulater op geblazen, toen een nieuwe gekocht (1.50) toen die ook opgeblazen -deze heeft het 30 seconden gedaan voor hij er geen zin meer in had- toen heb ik hem er maar uit gehaald... Voor de undercar neon nog een zak van 50 budget leds a 8 euro en 2 euro aan resistors... Totale kosten (exclusief over capaciteit aan ledjes/resistors en die voltage regulaters) ongeveer een tientje, inclusief alle stuff die ik nu over heb/kapot is gegaan... 20a25

Laatst bewerkt:
Gisteravond ben ik naar het adres gegaan wat hij had gezegd. Bleek er een oudere dame te wonen die zei weer op het hoekje woont een getinte familie bleek er een surinaamse vrouw alleen te wonen en die stuurde ons naar een huis achter haar daar geprobeert en dat was het juiste adres.

Wij aan gebeld vaader doet open vagen naar zoontje zegt hij ja heb ik gedaan maakt een heel lul verhaal is mijn vader aan het praten gaat hij erdoor heen teteren gelijk m'vader "volgens mij was ik aan het praten dus dan hou jij je mond dicht" Maar om het kort te houden die vader zegt dat het oude scheuren zijn:confused: zoontje zeg tin 1e instantie ja ik heb het gedaan en vader zegt nee heeft mijn zoontje niet gedaan. Wij gevraagt of meneer verzekert is blijkt niet het geval. Dusja zelfde avond naar Hoofdbureau geweest advies gekregen om naar het wijkbureau te gaan en aangifte doen van vernieling omdat het toch express ging. En straks metteen verzekering met rechtsbijstand inschakelen.

We doen deze zet omdat als je iets kapot maakt van een ander vegoed dat zullen jullie vast ook doen. Maarja wij zijn weer te eerlijk he. en om welk bedrag gaat het nou wel een dikke televisie van 1,40 in je huis maar een bedrag van ongeveer €50,- voor een nieuw ekap kunnen ze niet betalen.

@FireFrenzy je hebt een pm.

Back