Traxxas SLASH topic

Eerst is hij groen, rij ik ongeveer 20 meter en ga ik kijken, is hij rood en heeft hij bijna geen kracht meer :(

Ook is het weer voorgekomen 1x rood, 2x rood, 3x rood en dat herhaalt ie..
:(
Heb er nogmaal geen of weinig problemen mee.. Het knopje van de regelaar blijft ook vaak hangen, wat kan ik hier tegen doen?
gr

"A few weeks ago I posted that my son's VXL button kept sticking. I received advice about taking the cover off to sand the button or widen the hole. Great I thought but I just couldn't do this as the ESC's innards were totally encased in waterproofing epoxy resin and would need cutting out of the case to get at the button.

In the end my fix was to sand the button a little with a nail file to create a small flat rough surface on the top. I then simply CA glued the end of a small zip tie onto the button. Now whenever you push the button you can just give it a gentle pull with the zip tie to release it - works perfectly every time."

Als ik het goed begrijp:
Zorgen dat de knop vrij kan bewegen en niet tegen de kast aanloopt dus soepel gaat.
Bovenkant van de knop afschuren, en er iets op lijmen met seconden lijm zodat je hem daaraan als het ware omhoog kunt trekken.
Als je de motor houd en op die manier het probleem kan fixen zou ik lekker blijven rijden met de regelaar tot hij er mee stopt.
Grts

Thanks! heb hem gemaakt als het goed is!

Weet iemand toevallig hoe lang de turnbuckles (=stuurstangen) zijn? De mijne lijken te kort en volgens mij stuurt hij daardoor ook niet goed.

Mvg

hallo ik heb een probleem met mijn traxxas slash 2wd, als ik een bocht neem rolt hij steeds over. hoe kan ik dit voorkomen, ik dacht aan de vering. alvast bedankt.

hallo ik heb een probleem met mijn traxxas slash 2wd, als ik een bocht neem rolt hij steeds over. hoe kan ik dit voorkomen, ik dacht aan de vering. alvast bedankt.

dit probleem heb ik ook,
maar je kunt ook de vering op een ander gaatje zetten in de onderste draagarmen...hierdoor ligt de auto lager...en rolt hij minder snel....
volgende keer ga ik dat ook proberen...

je dat is een optie maar dan hangt je moter zo laag boven de grond en aangezien het toch een short course is vind ik dat niet heel mooi maar als jij het geprobeert heb zou ik graag willen weten of het is verholpen.

je zou ook een sway bar kit kunnen gebruiken....maar hier ben ik niet bekend mee, ook nog geen filmpjes van gezien op internet...
Front & Rear Sway Bar Kit TE311SLC, Slash 2WD

afgelopen zondag ben ik wezen rijden op een parkeerplaats hier in enschede en daar heb ik met een wheelie bar gereden....
1 hele lange wheelie gemaakt....rond de 100 meter... (er waren ook andere mensen aan het stunten met motoren en deze zaten toch wel een beetje verbaasd te kijken.)
verder was na 3 lipo's van elk 20 minuten rijden de motor niet warm met gearing 19/90.
wel de wheelie bar schuin.
jammer genoeg geen filmpje van gemaakt, was wel een filmpje gemaakt maar deze is niet opgeslagen.

Dat staat in de handleiding..
Volgens mij moet je hem aan doen, en dan de knop inhouden, en opletten hoe vaak het LEDje knippert.

heeft iemand hem al?

Ja ik ook :cool:

Onlangs eentje bij een kennis gezien en was meteen verliefd!

Ga binnenkort dit hele topic van a tot z doorpluizen.

Vrijdagavond de bij Conrad bestelde Slash 4x4 ontvangen en zaterdag 23/2 even mee aan de gang geweest, ehm... ik ben eigenlijk een complete nieuweling op dit vlak dus super-soepel gaat het nog niet maar ben zwaar onder de indruk van de Slash en kijk er naar uit het asfalt te verlaten en hier vlakbij een strandje/grasveldje in een recreatiegebied op te zoeken...

Korte video van vanmiddag.

[URL="
Slash 4x4 2.4 ghz RC w. Velinion 3500 brushless motor - YouTube[/URL]

De foto's die je in de video kunt zien staan ook hier op het forum in m'n fotoalbum.

Ga in de toekomst mogelijk e.e.a. aanpassen, eerst eens kijken voor een 2e en/of 3e nimh accu want dat gaat mij als beginner hard zat 8O

En die kennis van me, die woont vlakbij en gaat me waar nodig helpen en leren rijden met de Slash.

Leuk, ik is blij :D (50 jaar jong en dan helemaal wowz van de Slash)

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke auto! Veel plezier ermee!
Verstandige keuze om nog wat nimh accus erbij te kopen! Lipo's kunnen altijd nog, maar omdat je aangeeft dat je net begint met de hobby zou ik het eerst bij nimh houden!

Back