Traxxas SLASH topic

oke, ja zit nog een beetje te twijfelen tussen rustler of slash, maar kwa electronica kunnen ze beiden zo'n beetje hetzelfde hebben volgens mij...

Bedoel je met overkill, niet normaal meer mee te rijden? of wel nog normaal mee te rijden maar goed uitkijken met de gasvinger :)

word niet meer gemaakt? :x Jammer, ben blij dat ik er nog eentje heb dan. (zuinig op zijn dus. ) Ik vond die buggies juist erg mooi. (misschien als je nog eens een mooi bootje gemaakt hebt kunnen we ruilen. :mrgreen: )

Zo de machanische worst heeft zijn laatste upgrades gehad in vorm van een FLM front shocktower. Nu ff wachten nog op de lipo en dan kan ie vies worden.

tw1c.jpg

Mijn slash DB. Niet zo mooi als die van Michiel, maar ben er blij mee. RPM gearbox, Losi schokbrekers, Ezrun sc8 regelaar & Ezrun 3400kv motor, 2s lipo 5200mah.

Weet ik niet meer precies ;-) omdat er ook een paar upgrades op zitten. Maar als je een Slash VXL roller als uitgangspunt neemt, dan ben je volgens mij goedkoper uit als met een RTR Slash VXL.

Slash VXL roller: €100
EzRun SC8 3400kv combo: +/- €100
Slice DB Chassis: +/- €90
BMS Servo: €18

Na de ombouw houd je wat Slash onderdelen over die je kunt verkopen. RPM gearbox en Losi shocks zijn niet echt nodig, maar ik vond het net iets mooier met die onderdelen erop.

Brushless setje is iets overkill, maar zo kan ik m aan mn zoontje geven zonder me zorgen te hoeven maken om de electronica.

Mooi Bart , nu nog paar stikkers erop ;-) , ik moet helaas de slash weer in de kast zetten de motor heeft t begeven omdat 1 koolborstel gewoon doormidden is gespleten.

Weet ik niet meer precies ;-) omdat er ook een paar upgrades op zitten. Maar als je een Slash VXL roller als uitgangspunt neemt, dan ben je volgens mij goedkoper uit als met een RTR Slash VXL.

Slash VXL roller: €100
EzRun SC8 3400kv combo: +/- €100
Slice DB Chassis: +/- €90
BMS Servo: €18

Na de ombouw houd je wat Slash onderdelen over die je kunt verkopen. RPM gearbox en Losi shocks zijn niet echt nodig, maar ik vond het net iets mooier met die onderdelen erop.

Brushless setje is iets overkill, maar zo kan ik m aan mn zoontje geven zonder me zorgen te hoeven maken om de electronica.
is dat Ezrun steje waterproef? ik denk namelijk dat hij ook in mn rustler kan :P

De monster energy stikkers kun je gewoon aanvragen bij monster energy geven ze gratis weg, wat Bart bedoelt en weet is dat ik zelf stikkers plot voor de modelbouw. ( ken Bart al wel een tijdje :-) )

Back