Traxxas Slash welke versie kopen???

Hallo, hier ben ik weer! Ik heb hier en daar wat gelezen voor een begin auto te kopen voor een redelijke prijs en uiteindelijk kwam ik uit op de traxxas slash. Goede looks en lijkt mij wel een leuke auto. Ik heb totaal geen verstand van de elektronica maar volgens mij is dat wel oké? Maar ik zat hier en daar te kijken op internet en ik kwam uit dat er verschillende soorten traxxas slash auto's waren, brushed, brushless, 2wd, 4×4, enzovoort enzovoort. Met verschillende prijsklassen 200 tot 500 euro! Zou iemand mij kunnen wijzen welke ik zou moeten pakken als begin auto?

MVG JP

PS: jullie kunnen mij altijd een pb sturen ik check het elke dag! [emoji6]

Probeer het even in een topic te houden, dat is wat makkelijker.

Wat betreft de Slash, dat is een prima auto, met goede verkrijgbaarheid van onderdelen.
Alleen het zwaartepunt is wat hoog, waardoor hij sneller om valt in bochten.

Qua electronica, niet voor de XL5 gaan, die staan er om bekend dat ze snel door branden.
Liever iets duurder, en dan de VXL versie, die is prima.

Let wel op dat een 2wd moeilijker rijd, en iets sneller vast zal zitten.
Echter is het onderhoud van een 2wd wel iets makkelijker.

Hoe bedoelt u met de 2wd sneller vastzitten? Te snel om de bocht? Ja sorry dat ik een nieuwe "draad" ben begonnen. Maar het had een ander onderwerp dus.....

Voor beginner de slash 4wd vxl, kan e wat beter sturen , en zoek je wat meer uitdaging, dan de 2wd, maar zoals gezegd zit deze sneller "vast" dan de 4wd...

De 2wd is erg leuk, maar op alles langer dan kort gras wil je niet rijden met dat ding. alles wil redelijk maar half en lang gras gaat hij niet leuk vinden..

Ik wil hem meer op asfalt gebruiken van stoepjes afrijden en op de skatebaan in de buurt enzovoort. Misschien een keer in het gras maar dat is dan zelden

Maar een brushed of een brushless?

Een brushless is een veel snellere versie. Betere ESC en motor.