Traxxas Slayer pro 4x4 nitro

Beste, nu ben ik mijn aan het oriënteren op een nitro wagen. In het verleden al wel een aantal gehad, maar wil de hobby weer oppakken. Nu zag ik dit model langs komen en die trok mijn aandacht. Ben ook gelijk gaan zoeken hier op het forum over deze wagen. Nu kwamen er aantal topics voor, met het oude en eerste model Slayer, en die reviews waren allemaal matig als het om de stabiliteit ging en wegligging. Nu heeft traxxas dit nieuwe en verbeterde model uitgebracht, maar kan daar nog weinig over vinden.

Is het nieuwe, pro model, verbeterd? Wie heeft er ervaring met dit pro model?
Ook heeft dit model 4x4, en waarbij het oude 2x2 was. Dit moet toch een flinke verbetering zijn?

Dennis

hoi dennis,

had de oude maar twee wielen(2X2)? ik weet het, :offtopic:. zo te zien zijn deze mensen er erg blij mee: [URL="
[/URL]

rens

Laatst bewerkt door een moderator:
volgens mij is deze pro er al een tijdje ( wat ik zie op het net tenminste) en die beviel mij totaal niet

@rens van kreukelen, ik meen ergens gelezen te hebben dat deze 2x2 was. Kan dit natuurlijk ook fout hebben.

@marc 2, kan je misschien onderbouwen welke dingen jouw niet bevielen?

wegligging. auto lag regelmatig op z'n kant/dak. zelfs al met inrijden
kwaliteit. na ongeveer 2 tankjes inrijden al scheuren in stofhoesjes en draagarmen die er uit zagen alsof er over grind gerenden was. hoe dat kwam ?? geen flauw idee.
elek starten. dat heb ik er gelijk afgeknikkerd omdat het naar mijn mening de auto veel te zwaar maakte aan de achterkant.

moter. veel te weinig power.
bereikbaarheid van de diffs. om hier bij te kunnen moet bijna heel de auto uit elkaar.
na ombouw naar een revo en een picco p3 .26 er op geknutseld te hebben was het wel een leuke auto.
totdat ik de bak eens open maakte. vol schaafsel van de tandwielen.

dus nooit meer een traxxas auto voor mij

Bedankt voor je toelichting.

Dan had ik nog een hpi wr8 3.0 in de bekende ken block uitvoerig op het oog. Dit lijkt mij een beter model. hiervan zijn de onderdelen en upgrade delen goed te krijg zoals ik snel kom zien.

Is dit een goed alternatief?

Back