Traxxas Stampede Ombouwen.

Fotos van mijn omgebouwde stampede naar rustler zijn toegevoegd in mijn laatste post....!!!!

Ik heb momenteel een redelijk standaard auto.

alleen de motor is vervangen naar een sidewinder 4600 en een andere ontvanger.

ik wil hem eigenlijk voor de rest ook ombouwen alleen weet niet wat beter is dus vroeg me af of er mensen zijn met ervaring etc eventueel fotos.

ik zit te twijfelen tussen en body van fastlane:
RC-Monster: Fastlane Stampede/Rustler Super Chassis Kit, Electric Stampede

of een body samen stellen met:
INTT8024BLUE Integy Graphite LCG Modified Chassis Set Blue Stampede
INTT7962BLUE Integy Blue Rear Lower Arm Stampede
INTT7951BLUE Integy Blue Front Lower Arm Stampede

Ik hoop dat er mensen zijn die mij wat wijzer kunnen maken zodat ik de goede keuzes maak.

alvast super bedankt

Laatst bewerkt:
opzich weet ik niet of het slim is om alles aluminium, want het buigt en is veel duurder dan plasic, alk al hebben ze evenveel nadelen alu. buigt en plasic breekt.
maar het is jouw geld.
maar ik zou voor FLM gaan, want integy is onbekend en is zeker niet goed als FLM.

maar ik zou voor FLM gaan, want integy is onbekend en is zeker niet goed als FLM.
Integy is zeker niet onbekend, maar het is wel rotzooi.

Je zegt dat je de auto wilt ombouwen, maar je zegt niet naar wat. Ombouwen is van een Stampede een Rustler maken. Volgens mij bedoel jij meer upgraden.

Ik neem aan dat je enkel doet bashen? Ik heb zelf een Rustler gehad met onderstaande ''verdeling'' en deze is ondanks het misbruik nooit stuk gegaan:

Shocktowers : RPM
Armen : RPM
Bumper : RPM
Steering rods : Alu
Hub carriers : Alu
Bulkhead : Alu

Chassis zou je ook van alu kunnen nemen.

Wil hem eigenlijk ook ombouwen naar en rustler, deze ligt toch wat lager bij de grond en kantelt minder snel. en dan wil ik hem uiteraard upgraden. het lijstje wat je me net gaf nard cox kan ik wel wat mee ik ga eventjes wat spulletjes zoeken

Dan zou ik eerst een Googlen wat je nodig hebt om een Stampede naar Rustler om te bouwen en dan kijken wat je wilt upgraden.

Enkele goede alu merken zijn FLM / STRC / GH / Traxxas

Inmiddels heb ik mijn stampede omgebouwd naar een rustler zwart chassis en de voor ophanging van aluminium ook de gearbox is van aluminium. Ik hoop hem morgen werkend te hebben want moet nog een gedeelte van de bellcrank in elkaar bouwen en de turnbuckles heb ik nog niet binnen

hier zijn de foto's

dit was hem als stampede:

Uploaded with ImageShack.us
en dit is hij geworden als rustler:

Front

Back:

Middel:

Laatst bewerkt:
Hee mensen
Ik wil juist anders om
Ik wil mijn rustler om bouwen tot een stampede:P
Hoe kan ik dit doen?

Gewoon op de Traxxas site de exploded views downloaden en dan de verschillen zoeken en je uitleven op ebay of iets regelen met Tony.

Back