Traxxas Stampede

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ,

Ik had een vraag over Traxxas Stampede.

Er zit standaard 1 accu bij (power cell 8.4v 3000mah)

Maar nu wilde ik er nog 1 of 2 accu's bij hebben.

Welke is het verstandigst om te nemen dan.

Zelfde of een lipo?

Gr jeroen

Probeer het eens hier of hier?
Succes!

Sorry dat ik het zeg.. maar daar schiet niemand iets mee op. Dit is geen chassis specifieke vraag.

De eerste vraag aan de TS zou zijn: Welke motor/regelaar heb je in je stampede. Als je de Brushed hebt, zou je voor een 2s Lipo kunnen gaan. heb je de brushless zou je er ook een 3s Lipo in kunnen hangen.

De volgende vraag is, heb je een Lipo lader? zo nee, zou je moeten rekenen op een extra 100 euro voor een fatsoenlijke lader. (dan heb je er een die je in NL uit de winkel kunt halen.)
Heb je wel een lader die lipos aan kan is dat uiteraard geen probleem. :)

als je geen lipo lader hebt, zou ik zelf meer naar de 8.4v NiMh accu neigen, gezien je verder alles zo kunt houden als je wilt.
Ben je bereid om iets meer uit te geven, en ben je zeker toch van plan om met deze hobby bezig te blijven, zou ik voor een Lipo lader + lipo accu's gaan.
(kan je alleen verzekeren dat je dan je NiMh accu wel kunt verkopen, gezien je die niet meer gaat gebruiken. )

mooi, maar ik doelde meer op het feit dat hij die vraag beter in een van die twee topics had kunnen stellen omdat daar mensen zijn die ervaring hebben met zijn auto.
Als je iets wil weten over voetbal moet je het niet ook op een hockey veld gaan vragen. zoiets..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back