Traxxas Summit topic!

deze ok?
Z50002S-30HC ZIPPY Flightmax 5000mAh 2S1P 30C hardcase
70$ voor 2 stuks geleverd.

Eigen gemaakt filmpje van m'n nieuwe Summit. Compleet stock, maar met E-Revo brushless wielen (zonde om de Canyon's zo af te raggen).

2x 7.2V 4600mAh NiMH.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb vandaag LiPo's besteld voor m'n Summit. 7.4v 2S2P, 4 cellen dus, maar 2 parallel, dus nogsteeds 7.4 volt. Ze schijnen echt NET te passen in het Summit / Revo chassis, dus ik ben zeer benieuwd!

Deze komen op de standaard EVX-2 en Titan 775.

nieuwe summit??

hoi iedereen.is deze al gespot door jullie? ik kwam hem net tegen en heb het nog nooit gezien.

Traxxas summit 1/16

[URL="
- traxxas mini summit 1:16 vxl[/URL]

[media=youtube]Y3zsdQBwBj8[/media]

of kom ik met oud nieuws af??;)

ik ben ondertussen aan het testen geweest; heb de MMM ingebouwd en rij nu op 4s lipo. Gaat super!! wheelies op commando. Je kan/moet nu echt doseren met het vingerke ipv constant flat-out stock.
Ik heb de firmware 1.24 geinstalleerd en het traag rijden/crawlen gaat beter dan ik had verwacht; geen vervelende geluiden en zeer weinig 'cogging'.
Ik heb de regelaar ook met liquid tape waterdicht gemaakt (hoop ik) en heb het al getest door op een stuk te rijden vol plassen en modder.
Voorlopig alles ok. Ik ben niet van plan ermee te gaan varen.

Ik blijf voorlopig met de standaard gearing rijden; vind de kracht/snelheid verhouding prima zo. Sneller hoeft echt niet voor mij (ik schat nu zo'n 60km/h). De temp van de motor bijft zeer binnen de perken in deze set-up.
Voorlopig dus enkel positieve ervaring!

Van 't weekend de Summit maar eens in de sneeuw uitproberen dan! :D
Wel vrieskoud nu. Heeft dat ook invloed op de batterijen? Want ik heb wel het idee dat ze minder lang mee gaan?

Daarstraks heerlijk in de sneeuw wezen crossen Daar wordt je blij van!!

Er kraakte/ratelde af en toe al iets van binnen maar nu helemaal.
Als ik vol gas geef gaan de voor wielen als een gek draaien achter rollen mee. Het ratelen gaat dan ook flink te keerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr zo dus.

Waar kan ik het beste gaan zoeken naar het probleem??

Bij mij piepen de assen ergens, alleen ik wil vanaf de diff -> wielen niet teveel smeren, omdat daar natuurlijk zand etc aan blijft plakken. Iemand een idee welk deel er piept? En iemand een idee hoe ik bij de wiellagers kom?

snowdigger!
voorlopig geen problemen met de mmm;
full

Back