Traxxas Summit topic!

Nee, je kan natuurlijk ook een accu met minder volt voor je rustler vxl kopen

VXL

ja heb ik maar dan vind ik hem te traag het gaat me niet echt om de snelheid maar meer om die willy's !! die zijn heel vervelen bij bachen
en dan nog iets ik zet juist mijn rustler aan an ik geef gas en hij blijft gewoon staan weet iemand wat dit kan zijn ?

grt

Nee, je kan natuurlijk ook een accu met minder volt voor je rustler vxl kopen

Ik vind de hele Summit wel vet.

en joeribar ga nu maar gewoon naar het rustler draadje
Ik bedoelde je zender aanzetten omdat jij zei, ik zet mijn auto aan en als ik gas geef doet hij niks. En ik bedoelde, zet je je zender dan niet aan? ;)

even wat nieuwe plaatjes en info
SL731125.jpg

2e
SL731126.jpg

en de 3e
SL731127.jpg

dit was na een val in een toch niet zo droge sloot,3cm water gelukkig .
maar zo hoort hij er toch uit te zien lekker smerig.

en ik heb net mijn speedpassion set werkend gekregen met sensoren dus soepel.
ook super voor crauwlen ,maar je moet wel nog een koeler maken op de motor .
of ik moet nog wat spelen met de instelligen .
de motor is een 7,5 turns en met standaart pinion loopt hij net goed .
nog sneller en je sloopt de banden denk ik .
wheelies doet hij nog maar net ,wel draait de slipper dan lekker door .
en hij moet nog niet stuk .

groeten wiebe.

Ziet er goed uit wiebe.
Er viel me al iets op aan jou summit,is er nog een andere reden behalve de looks dat je de beadlocks eraf hebt gehaald?

Mijn gele summit is gisteren bij de douane aangekomen en hoop dat ze eindelijk eens een beetje opschieten daaro(duurt meestal een hele week eerdat ze klaar zijn met inklaren) maarja heb me promatch 4600mah nimh packs ook nog niet binnen voor het einde van de week.

jawel beadloks heb ik er af gehaald omdat ik las op een us forum dat die zo scherp is
dat je je banden ermee vernielt .
en na 3 runs kon ik dat ook al zien ,ze zijn aan de buitenkant vlijmscherp.
en als je band er overschuift met racen of crauwlen snijd hij de band open.
ik moet ze dus nog rond vijlen die randje,s

groeten wiebe.

Ik heb een nieuwe esc in mijn Summit gewoon de orginele na een weekje was ie kapot natuurlijk gewoon een nieuwe gekregen.

Nu heb ik het idee dat de auto veel harder piept. zo´n piep als je gas geeft uit de motor of esc? iemand enig idee wat het is hoe het komt?

het mag van mij wel wat zachter voral als ik heel langzaam zij over de keien is het een irritant piepje!!!

Thanks

Die piep komt uit de motor en doe je weinig aan , misschien dat het helpt om de lagers een beetje te smeren. Als die droog beginnen te lopen gaat ie ook wat meer herrie maken ;)

Nee niet gewoon erin spuiten.... Ff allebei de uiteindes van de as voorzien van een beetje olie en dan met de hand ff ronddraaien om de olie een beetje te verdelen.

Back