Traxxas Summit topic!

ik denk voordat je er een bruschless setje instopt beter nog wat kan leren rijden.
als je nu al vanalles stuk hebt .
met meer vermogen gaat dat alleen nog maar sneller.
en die banden ik heb er nu 1 scheurtje inzitten en direkt de nep beadlocks verwijdert.
maar ik denk dat het meer aan je rijden ligt .
groeten wiebe.

Summit

ik denk voordat je er een bruschless setje instopt beter nog wat kan leren rijden.
als je nu al vanalles stuk hebt .
met meer vermogen gaat dat alleen nog maar sneller.
en die banden ik heb er nu 1 scheurtje inzitten en direkt de nep beadlocks verwijdert.
maar ik denk dat het meer aan je rijden ligt .
groeten wiebe.

Hallo ,

Hij is niet kapot gegaan met rijden hij is me van de trap gevallen , hield hem namelijk niet meer en toen ( boem bim bam pok ) en nu heb ik 2 dingen kapot Dacht ik dan .
Hopleijk snel een winkel vinden waar de onderdelen direct leverbaar zijn .

Maar weet iemand met hoeveel cellen lipo's ik kan rijden met deze wagen ?
Kan namelijk nergens uithalen dat je ook met 2x 3Cell lipo's kan rijden .

Weet iemand of het helpt als ik een wheelie bar monteer dan slaat die hopelijk niet zo snel op de kop met optrekken .

Denk dat ik de brushless combo nog maar even uitstel tot na vakantie .
Moet hem namelijk in NL kopen want ik heb geen PayPal enzo dus . En een vriend van me vertouwt het niet meer in deze tijd om dan wat vanuit een ander land te laten komen . ( waarom geen idd )

MVG Berry

wat voor onderdelen heb je nodig? Ik heb hier wel plenty onderdelen van de (E-)Revo liggen. mischien als ik het dubbel heb kan ik je er aan helpen. :) (stuur maar een PB-tje, mocht je interesse hebben)

Hallo ,

Hij is niet kapot gegaan met rijden hij is me van de trap gevallen , hield hem namelijk niet meer en toen ( boem bim bam pok ) en nu heb ik 2 dingen kapot Dacht ik dan .
Hopleijk snel een winkel vinden waar de onderdelen direct leverbaar zijn .

Maar weet iemand met hoeveel cellen lipo's ik kan rijden met deze wagen ?
Kan namelijk nergens uithalen dat je ook met 2x 3Cell lipo's kan rijden .

Weet iemand of het helpt als ik een wheelie bar monteer dan slaat die hopelijk niet zo snel op de kop met optrekken .

Denk dat ik de brushless combo nog maar even uitstel tot na vakantie .
Moet hem namelijk in NL kopen want ik heb geen PayPal enzo dus . En een vriend van me vertouwt het niet meer in deze tijd om dan wat vanuit een ander land te laten komen . ( waarom geen idd )

MVG Berry

Berry,

ik zou niet proberen om met 2x 3s lipo's te rijden, je standaard esc stuur je dan waarschijnlijk naar de eeuwige jachtvelden. Max input voltage van de EVX-2 is 16,8 volt, dus je zou max 2 x 2s lipo's eraan kunnen hangen (14,8 volt), 2 x 3s is in totaal (correct me if I'm wrong) 22,2 volt, fikt je regelaar zo eruit...
De ezrun zou het wel aan moeten kunnen.

Berry,

ik zou niet proberen om met 2x 3s lipo's te rijden, je standaard esc stuur je dan waarschijnlijk naar de eeuwige jachtvelden. Max input voltage van de EVX-2 is 16,8 volt, dus je zou max 2 x 2s lipo's eraan kunnen hangen (14,8 volt), 2 x 3s is in totaal (correct me if I'm wrong) 22,2 volt, fikt je regelaar zo eruit...
De ezrun zou het wel aan moeten kunnen.

Hallo ,
.
Met de standaard regelaar en motor .
Maar ik had al ziets van dit kan nooit goed zijn want hun reden ook maar 8 minuten ermee en toen ging die weer de winkel in .
Dus conclusie dan laat ik die onzin ook maar uit mijn hoofd :D

Bedankt voor de info nu heb ik tenminste zekerheid .

MVG Berry

Laatst bewerkt:
wat voor onderdelen heb je nodig? Ik heb hier wel plenty onderdelen van de (E-)Revo liggen. mischien als ik het dubbel heb kan ik je er aan helpen. :) (stuur maar een PB-tje, mocht je interesse hebben)

Heb vandaag eindelijk voor 300 Euro aan onderdelen gekregen van MBS Racing .
Bandjes zijn opgestuurt deze waren ingescheurt en als het goed is krijg ik nieuwe .
En over 1 á 2 maanden is mijn 2.4GH zender ook binnen orgineel van Traxxas Summit kosten hiervan 150 euro ex verzending maar wel met 5 servo's 2 grote stuur en 3 kleine :D:D ..

Maar toch bedankt voor je aanbod als ik nu nog iets kapot maak PB ik je wel mits heb je nog wel iets liggen .

MVg Berry

Hallo ,

Wil mijn Summit ombouwen naar een E-Revo .

Wat heb ik dan allemaal nodig ?
Body - Spoiler - Body Mounts - Spoiler Mounts - Bandjes ?
Kan iemand mij hier vertellen wat ik nog meer nodig heb ?

Zouden mijn tandwielen in het Diff het aan kunnen om met een 1/8TH Losi Brushless Combo 2100KV ?

MVG Berry

Ik rij met een EZrun 1/8 set met 2350kv motor op 4S , dat gaat opzich prima alleen de assen krijgen flink wat te verduren (zo'n 1800 watt piek :!: 1771 en een beetje om precies te zijn :p) waardoor de pennen nog weleens compleet door het plastic van de assen worden getrokken.

Problemen met de difftandwielen heb ik nog niet gehad , wel met de diffcup van het achterdiff. Die heeft het al eens begeven waardoor uiteindelijk de difftandwielen ook aan vervanging toe waren.

Weet iemand of de stalen assen van traxxas op de summit passen??

ik heb ze nu op de revo zitten:) kan ze er ff af halen maar als iemand ze er al op heeft is dat makkelijker!!

groeten Ronald

DE assen van de Revo passen niet op de Summit , de Summit maakt gebruik van 2 lange assen en 2 korte assen.

Door het difflock systeem komt 1 kant van de diffs verder naar buiten als de andere waardoor je dus ook een kortere as nodig hebt , de assen van de Revo zijn alle 2 lang.

Ik heb nu deze in mijn verlang lijstje staan :
Center Shafts
5650R_cvds.jpg

moet je niet zo hard over de kop gaan :)

Dit is vrij stevig te monteren hoor. Als je het met 2 a 4 schroefjes vast zet op de kap.

Back