Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik denk voordat je er een bruschless setje instopt beter nog wat kan leren rijden.
als je nu al vanalles stuk hebt .
met meer vermogen gaat dat alleen nog maar sneller.
en die banden ik heb er nu 1 scheurtje inzitten en direkt de nep beadlocks verwijdert.
maar ik denk dat het meer aan je rijden ligt .
groeten wiebe.
Hallo ,
Hij is niet kapot gegaan met rijden hij is me van de trap gevallen , hield hem namelijk niet meer en toen ( boem bim bam pok ) en nu heb ik 2 dingen kapot Dacht ik dan .
Hopleijk snel een winkel vinden waar de onderdelen direct leverbaar zijn .
Maar weet iemand met hoeveel cellen lipo's ik kan rijden met deze wagen ?
Kan namelijk nergens uithalen dat je ook met 2x 3Cell lipo's kan rijden .
Weet iemand of het helpt als ik een wheelie bar monteer dan slaat die hopelijk niet zo snel op de kop met optrekken .
Denk dat ik de brushless combo nog maar even uitstel tot na vakantie .
Moet hem namelijk in NL kopen want ik heb geen PayPal enzo dus . En een vriend van me vertouwt het niet meer in deze tijd om dan wat vanuit een ander land te laten komen . ( waarom geen idd )
MVG Berry
Berry,
ik zou niet proberen om met 2x 3s lipo's te rijden, je standaard esc stuur je dan waarschijnlijk naar de eeuwige jachtvelden. Max input voltage van de EVX-2 is 16,8 volt, dus je zou max 2 x 2s lipo's eraan kunnen hangen (14,8 volt), 2 x 3s is in totaal (correct me if I'm wrong) 22,2 volt, fikt je regelaar zo eruit...
De ezrun zou het wel aan moeten kunnen.
2 x 3s is in totaal (correct me if I'm wrong) 22,2 volt,
wat voor onderdelen heb je nodig? Ik heb hier wel plenty onderdelen van de (E-)Revo liggen. mischien als ik het dubbel heb kan ik je er aan helpen.(stuur maar een PB-tje, mocht je interesse hebben)