Traxxas Summit topic!

ik zou mijn Summit willen aansturen met mijn Spektrum DX3S maar die heeft maar 3 kanalen is er niet een soort afstand bedieninkje (voor in mijn zak of zo) voor de andere kanalen kan er ook meteen een lier op de Summit.

Nope .... helaas .... Je zal dan opzoek moeten naar een andere zender met meer kanalen.

Als je ook nog een werkende lier wilt hebben zal je aan een 5 of 6 kanaals zender moeten gaan denken.

Na wat te hebben geprobeerd aan brushless spul in de summit nu een nieuwe motor er in gezet .een 1/8 van lrp sensord.
En deze werkt gelukkig geweldg in de wagen ,even een paar pics.
summitmetlrp002.jpg

summitmetlrp001.jpg

deze set doet het prima op 4 s ,en crauwlen wil ook nog prima .
Groeten Wiebe.

pk verkoopt hem voor 135euro.
Die van mij zat in een combo deal met wat gebruikt spul.
Groeten Wiebe.

oeps is wel alleen de motor !! de regelaar is een speedpasion uit zijn huisje van plaatstaal.

Laatst bewerkt:
De regelaar is hetzlfde als een Ezrun150A en zo te zien is de motor een Novak kloon. Moet het trouwens wel goed doen op de Summit (maar is veel goedkoper te vinden)

Ik zit ook sterk te denken om een Summit aan te schaffen. Weet iemand de exacte afmetingen van de battery bays? Oftewel wat is de maximale maat van de accus die erin passen?

De regelaar is hetzlfde als een Ezrun150A en zo te zien is de motor een Novak kloon. Moet het trouwens wel goed doen op de Summit (maar is veel goedkoper te vinden)copy nusty.

De ezrun heeft alleen jammerlijk geen sensor stekker op de print gesoldeerd .
Of de motor een kloon is van een novak??? tja het kan allemaal .
Ik had een speedpasion motor maar dat was echt een stuk ellende ,
losse windingen die tegen de buitenkant aankwamen ed .

Een filmpje, kan zijn dat die later nog wel komt [er staat genoeg op jtube]
En de afmeting van de accu bakken staan hier of int erevo draadje vast wel ergens .

groeten Wiebe.

De ezrun heeft alleen jammerlijk geen sensor stekker op de print gesoldeerd .
Of de motor een kloon is van een novak???
Ik had een speedpasion motor maar dat was echt een stuk ellende ,
losse windingen die tegen de buitenkant aankwamen ed .

groeten Wiebe.

De ezrun 150A heeft wel degelijk een sensor aansluiting, maar waar het vooral omgaat dat het een beest van een esc is die enorm veel aankan.
Ik heb zelf met een novak gereden, daarom viel het me op. Het verhaal van de originele motor herken ik jammergenoeg ook. De ezrun was ook een stuk ellende

Ok ik heb als ez run alleen een voorbeeld gezien van 1 op een rtr 1/8 zonder sensor stekker .
wel is de plek aanwezig .
dat is de 80 amps 4 cellen ,dat kan het ook zijn .
na ja prima regelaar .
groeten wiebe

Ik heb zelf met een novak gereden, daarom viel het me op. Het verhaal van de originele motor herken ik jammergenoeg ook. De ezrun was ook een stuk ellende

Welke Novak motor is het een cloon van? het lijkt mij op een lompere versie van de LRP X12's (vind hem niet op de Novak HV motoren lijken.
maar een vraag je, is die regelaar ook ergens los te koop?
heb namelijk nog een Novak HV motor liggen (5.5T en een 6.5T) voor in m'n Mad Force, moet er alleen nog een regelaar bij hebben.

Cool, bedankt Wiebe. :) meteen eentje besteld.
(nu ik zo naar de Specs kijk, denk ik dat ik deze zelfs ga gebruiken in m'n Muggy. daar zitten een 2200kv Caslte Neu motor in, maar volgens mij meot deze ESC dat zat aan kunnen. :)

heb ook de 150amp genomen. :) ik denk dat de 80amp genoeg zou zijn voor een Novak 6.5T HV motor.
120 dollar inc verzenden voor een regelaar.. erg nice prijsje. :D

Wat zijn de lipos die jullie erin hebben zitten? Ik ben benieuwd welke ik kan bestellen voor in mijn toekomstige Summit ;)

Welke Novak motor is het een cloon van? het lijkt mij op een lompere versie van de LRP X12's (vind hem niet op de Novak HV motoren lijken.
maar een vraag je, is die regelaar ook ergens los te koop?
heb namelijk nog een Novak HV motor liggen (5.5T en een 6.5T) voor in m'n Mad Force, moet er alleen nog een regelaar bij hebben.

Ik vond dat de motor erg op de HV leek. Ook hoe de voorkant met schroeven vastzat, maar ach boeien...het gaat er uiteindelijk om dat het hard gaat.

Ik heb zelf met de 6.5 gereden en na twee runs de rotor kapot gereden. Moet deze nog steeds een keer bestellen.

Delipo's die ik gebruik zijn robitronics van 5000Mah (X2)en 8000Mah(X2) deze zijn 25C en ecpower 4300 mah (X2) en turnihy 5000 mah (x2), deze zijn 30C en spotgoedkoop en toch goed. Verkrijgbaar bij hobbyking.com

Back