Traxxas Summit topic!

doe maar 2s anders krijg je 2x11,1volt vind je esc niet zo leuk

je kan ook voor de zippy 5800 gaan zijn top voor de Summit heb je ook niet van die dikke kabels. bestel ook even wat connectors
mee hebben daar nep traxxas zijn prima HobbyKing Online R/C Hobby Store : Traxxas style Plug Male & Female (10pairs/set) $5.99

Gevonden.... Maar dan dacht ik de Turnicy 5000 mah te kopen,,,maar dan de vraag...

2 3 of 4 S???? 3S genoeg voor brushed motor???

Vast bedankt hè ;) voor alle info

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik ga een nieuw esc/motor in mijn summit zetten nu even een vraag:

Ik wil graag paralel en serie kunnen aansluiten op de esc maar wat kan ik er dan het beste aan solderen????

mijn lipo's hebben allemaal traxxas aansluitingen en uit de esc komen nu 2 draden een rode en een zwarte natuurijk. Nu kan ik de esc zo maken als mijn revo MMM maar dan kan ik alleen serie aansluiten maar wil ook proberen paralel 2x 3s 5000 aan te sluiten.

Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel en mij kunnen zeggen hoe ik dit het beste kan oplossen???

Groet Ronald (Diver)

Ik ben een brushless setje aan het inbouwen in mijn Summit!

Nu mijn vraag heeft iemand al andere wielen/banden op zijn Summit? Ik ben nl bang dat de zachte banden het bl geweld niet aan kunnen!

Iemand ervaring??? of weel je welke banden/wielen er op passen ze mogen wel wat harder zijn dan de orginelen hoor. De auto zal dan ook wat minder zwabberen bij hoge snelheid!

Groet Ronald (Diver)

Gewoon uitproberen gaat een beetje veel geld kosten aangezien er erg veel verschillende wielen/banden zijn en die had ik zelf ook wel kunnen verzinnen hè.

De vraag was dus of iemand er ervaring mee heeft bv iemand die ook een Summit heeft:D met een bl motor!!

Volgens mij zijn de meeste monster truck banden kleiner dan die van de Summit!!!

dat zou wel epic zijn ja... maar ze hebben de vxl revo tog? moet je ff passende kap vinden en wat wielen en dan ben je er... en dat moet best te doen zijn gezien je 2.2" beadlocks er op kan knallen (volgens squirrel dan he?)

Een beetje lezen in het topic levert dat antwoord al op Diver ;)

O.a. de mijne is brushless , de banden gaan niet aan stukken met brushless maar zetten uiteraard wel aardig uit.

Andere banden in het formaat van de Summit zijn er niet heel veel , Proline heeft wel het 1 en ander in het Monstertruck-assortiment wat in de buurt komt.

Mensen goede morgen.
Ik ben sinds 2 weken ook in het bezit van een summit.
Nu begint helaas mijn esc een leven voor zichzelf door zo nu en dan uit zichzelf een metertje te gaan rijden, of niet te gaan rijden als ik dat wil.
Hij doet ook moeilijk als ik de esc in een andere mode wil zetten.
Klinkt iemand dit bekend in de oren, of heb ik ergens overheen gelezen.

MVG

Mensen goede morgen.
Ik ben sinds 2 weken ook in het bezit van een summit.
Nu begint helaas mijn esc een leven voor zichzelf door zo nu en dan uit zichzelf een metertje te gaan rijden, of niet te gaan rijden als ik dat wil.
Hij doet ook moeilijk als ik de esc in een andere mode wil zetten.
Klinkt iemand dit bekend in de oren, of heb ik ergens overheen gelezen.

MVG

Mijn esc was ook niet in orde ff naar je winkel toe als ze het daar niet kunnen oplossen krijg je meteen een nieuwe mee (ik wel in ieder geval) zij kunnen hem gewoon opsturen naar Traxxas.

Groet Ronald (Diver)

Vandaag eens lekker is de sneeuw gereden, door youtube geinspireerd te zijn door wat er allemaal mee mogelijk zou zijn heb ik geprobeerd mijn zoontje op de slee voor te trekken:D had niet verwacht dat het zou lukken....
[*youtube]VjpHNpzLU2I[URL="
- Summit in the snow!!![/URL][*/youtube]

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag eens lekker is de sneeuw gereden, door youtube geinspireerd te zijn door wat er allemaal mee mogelijk zou zijn heb ik geprobeerd mijn zoontje op de slee voor te trekken:D had niet verwacht dat het zou lukken....
[*youtube]Y1AVKEBnHtI[*/youtube]

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag eens lekker is de sneeuw gereden, door youtube geinspireerd te zijn door wat er allemaal mee mogelijk zou zijn heb ik geprobeerd mijn zoontje op de slee voor te trekken:D had niet verwacht dat het zou lukken...

Haha prachtig ,ongelofelijk dat da ding nog grip genoeg vind om vooruit te gaan

Zijn er nog mensen in de omgeving van noord-holland(woon zelf in heerhugowaard) die het een keer leuk vinden om samen ergens tegaan rijden met summit.
Of een soort kleine meeting ergens houden.

kleine meeting.
Hey, er wordt nog steeds eens of tweemaal per week in de Boekelermeer gereden hoor, een paar jongens komen ook uit HHW. Geen Summits, maar wel E-Revo's... ook goed?
Controleer het topic bij 'Meetings' in het hoofdmenu van dit forum. PM me om op de lijst voor herinnerings e-mails te komen.

Back