Traxxas Tactic 2.4ghz TTX-240 tx

Hey,

Ik rij momenteel met een FTX Fury (zie handtekening) en het bereik van de standaard 27 mhz zender is echt bagger. Nu kwam ik deze zender tegen via marktplaats (Tactic 2.4ghz TTX-240) en vroeg me af of er leden zijn die hier ervaring mee hebben.

Hoe is bijvoorbeeld het bereik?

MVG

JJ

Laatst bewerkt:
via search (op het traxxas forum komt deze met name veel ter sprake) is men unaniem positief, is 2.4ghz en heeft alleen de basisfuncties en geen antenne dacht ik (?).

Dus als je 2.4 zoekt en je wil geen mumbo jumbo extra's, dan is dit zeker de koop waard!

Als ik de naam invoer in marktplaats en ebay dan wordt er niets gevonden. Ik wil ook 2,4GHz zonder poespas waar kan ik dit ding vinden? Zoek er een met 3 ontvangers.

trim
stuuruitslagregeling
laadplugje
modelgeheugens (niet perse)

Dat is wat ik zoek, eigenlijk een standaard zendertje als in startset maar dan 2,4GHz

Ik heb hem net via marktplaats gekocht bij iemand die meerdere traxxas onderdelen verkoopt. Volgens mij had hij er twee dus er moet er nog één over zijn. Gewoon even zoeken op de titel!

Succes

Zender gister binnen gekregen en erg enthousiast. Binden met zender ging gemakkelijk en overige installatie ook. Voeding vanuit ESC.

Bereik is meer dan goed en heb nog geen storingen gehad. Helaas sneuvelde gister de aandrijving van mijn Fury dus nog niet heel uitgebreid kunnen testen.

Al met al prima basic 2,4 Ghz zender voor mensen die wel de voordelen van 2,4 Ghz willen maar geen "ingewikkelde" computer zender.

Goed verkrijgbaar via webshops en marktplaats en voor scherpe prijs (vanaf 70 euro).

Back