Vandaag kreeg ik de 4 klinken en de tankdop binnen.
De klinken zijn netjes echter amper ruimte om de schroefjes er in te draaien. Dit is wel heel fragiel. Ik heb voor het monteren eerst de klinken voorzien van een beetje schroefdraad, voor zover dat wou.
Eerst heb ik 1mm geboord en daarna alles op 2mm. Ik vond dat kleine stripje goed bedacht echter erg dun en bied weinig stevigheid daarom ook nog ringetjes erachter. Ook heb ik van een oud stukje lexaan 4 slotplaten gemaakt, deze komen netjes achter de klink en doet het allemaal iets mooier lijken. Wel moest ik langere inbus boutjes gebruiken, maar gelukkig voorraad genoeg.
Hieronder op de 1e foto wat je geleverd krijgt.
En zo als je ze hebt gemonteerd, dan wel met eigen brouwsel slotplaat.

Toen de tankdop monteren. Je krijgt een voor en achterkant, dat is voor het inbouwen een stuk makkelijker. Wat mooi is aan deze dop, dat de cap grijs is geprint en ook echt rond draait. Je hoeft dus zelf niks te schilderen of wat dan ook.
Echter moet je hem wel zelf uitmeten aangezien de sticker die er standaard op zit een heel ander formaat heeft. Het makkelijkste te doen is een gaatje van 5mm in de midden te boren als je hem hebt uitgetekend en dan voorzichtig met de dremel de vorm eruit te halen aangezien je in lexaan heel snel uitschiet als je dit met een scalpen of stanley mes doet. ( ja ik heb het ook geprobeerd en schoot gelukkig niet te ver uit

), en kon het herstellen met de dremel. Gelukkig viel alles nog binnen de dop.
Dan de voorkant er in drukken en de achterzijde erop schroeven en klemt hem gelijk af.
Ik vind deze kleine toevoegingen dan ook weer een verbetering van de al mooie body.
Ik heb deze accessoires op ebay gekocht maar volgens mij is dit nu ook allemaal leverbaar bij Romulco in Hollandscheveld.