Traxxas Vxl 3s (3355x)

Prima. Werkt eigenlijk altijd. Wel jammer dat hij helemaal van plastic is wat niet altijd handig is met koeling.

Je kunt evt ook kijken naar een hk esc. Zoals de xcar 120 A. Dat is een erg fijne regelaar en kan ook sensored motoren aan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan m voor 37.5 krijgen dus denk dat ik het maar probeer.

Tesamen met een 3200kv moter en 2s lipo moet dat goed komen.

Zag wel dat er geen dragbrake force op zit?

Zo ik merk wel verschil met deze esc en de ezrun 60a. Veel betere reactie op gas enzo.

Of je hebt de ezrun fout ingesteld ;) ik heb speciaal in mijn traxxas 1/16 rally een ezrun gestoken omdat ik deze veel fijner vind rijden. De traxxas esc's hebben ook geen instelmogelijkheden.

Of je hebt de ezrun fout ingesteld ;) ik heb speciaal in mijn traxxas 1/16 rally een ezrun gestoken omdat ik deze veel fijner vind rijden. De traxxas esc's hebben ook geen instelmogelijkheden.
Ja dat zou je zeggen he.
Maar ik stel hem juist in hoor. Na een tijdje staat alles helemaal anders.
Ook de lipo cuttoff slaat te snel aan.

Ik bedoel, koop een USB voor de ezrun modelletjes en stel hem eens goed in
Ik stel hem via button in.
Altijd gedaan. Nu als ik bijvoorbeeld timing op 0 zet blijft ie een dag zo staan. De andere dag check ik waar ie staat staat ie inene op nr 8 dus de hoogste timing die er is. Zo gaat mn motor kapot natuurlijk. Ook de lipo cuttoff. Staat op 3.4 p/c. Stopt er al mee als de lipo pas 7.4 volt is. Zet ik m op 2.8 volt per cell dan is het wel 3.4 per cell. Met de traxxas esc werkt het perfect. En is waterdicht.

Zo'n program card vind je vaak 2dehands,heb er zelf 3 van liggen. Werkt 10 keer makkelijker.Ik wil best geloven dat je esc raar doet hoor maar ik zou als ik jou was toch eerst zo eens eentje proberen te bemachtigen,en kijken of het dan nog is.Dat instellen met de knop werkt wel maar je kan zo snel wat fout doen als je even niet oplet.Mocht je uit de buurt zijn mocht je zeker eens langskomen.Ik wil je er ook wel eentje verkopen anders maar inclusief verzenden wordt dit veel te duur en is het niet meer interessant voor jou.

2.8v per cel is ook wel erg laag hoor!
Ja dat stel ik in op de esc. Als ik het meet is het 3.4 volt per cell.
Maar goed ik heb nu de traxxas esc en die bevalt prima. Vant weekend heb ik een traxxas slash dus zal mijn himoto truck op de kast belanden voor mn zoontje.

Ik zou hem op 3v per cel zetten.
Minder is slecht voor LiPo's.

Dat u 3,4v meet na het rijden is omdat die 2,8 gemeten word onder last, dus tijdens het rijden, in rust komt het voltage weer omhoog.
Dus blijkbaar zit er een behoorlijke spanningsdip als u gas geeft.

Ik zou hem op 3v per cel zetten.
Minder is slecht voor LiPo's.

Dat u 3,4v meet na het rijden is omdat die 2,8 gemeten word onder last, dus tijdens het rijden, in rust komt het voltage weer omhoog.
Dus blijkbaar zit er een behoorlijke spanningsdip als u gas geeft.
Met de traxxas esc heb ik daar geen last van. Die gaat gewoon door tot het daadwerkelijk 3.4 per cell is.

Back