Hoi allen,
ik heb een probleem mbt dit onderdeel van de tranny op een VXL Slash/Rustler/Bandit
Het is vooral mijn koper die een probleem heeft
Ik heb namelijk maandag mijn mooi uitgebouwe Rustler VXL (zie signature link) verkocht.
Deze is vandaag (woensdag) toegekomen bij de koper.
En tot mijn grote verbazing kreeg ik een email met de vermelding dat de tandwielen in die diff zijn weggesleten en dat de auto gewoonweg niet voorruit ging.
Ik kon dat niet geloven omdat ik hem net voor inpakken effe heb getest.
zie filmpje: http://users.telenet.be/eriko/filmpje.3gp
Dus voor en achter ging, wielen worden ballonnen.
Effe op de grond ook, heel kort en heel traag, maar het ging voor- en achteruit.
Dus ik vroeg om foto's, en ik kreeg ze:
De rest vind je hier:
Index of /eriko/kapot
In de veronderstelling dat iedereen handelt ter goede trouw, hoe kan in 3 dagen tijd de auto van 'rijden' veranderen in 'gaat geen meter vooruit'

Op die foto's lijken die tandwielen zelfs weggevreten. Is dit normaal?
En ja, hij was goed ingepakt.
Zoals je kan zien, zat alles in een FLM tranny.
Wagen zat in originele doos, en die doos zat dan weer in een grotere kartonnen doos.
Lipo batterij werd vervoerd in zelfde originele doos, maar in zijn safety bag.
Nogmaals, hoe kan het dat de wagen reed (zoals op filmpje) en 3 dagen daarna krijg ik zo een foto's van de koper met die afgesleten tandwielen?
alvast bedankt!
ik heb een probleem mbt dit onderdeel van de tranny op een VXL Slash/Rustler/Bandit

Het is vooral mijn koper die een probleem heeft

Ik heb namelijk maandag mijn mooi uitgebouwe Rustler VXL (zie signature link) verkocht.
Deze is vandaag (woensdag) toegekomen bij de koper.
En tot mijn grote verbazing kreeg ik een email met de vermelding dat de tandwielen in die diff zijn weggesleten en dat de auto gewoonweg niet voorruit ging.
Ik kon dat niet geloven omdat ik hem net voor inpakken effe heb getest.
zie filmpje: http://users.telenet.be/eriko/filmpje.3gp
Dus voor en achter ging, wielen worden ballonnen.
Effe op de grond ook, heel kort en heel traag, maar het ging voor- en achteruit.
Dus ik vroeg om foto's, en ik kreeg ze:

De rest vind je hier:
Index of /eriko/kapot
In de veronderstelling dat iedereen handelt ter goede trouw, hoe kan in 3 dagen tijd de auto van 'rijden' veranderen in 'gaat geen meter vooruit'

Op die foto's lijken die tandwielen zelfs weggevreten. Is dit normaal?
En ja, hij was goed ingepakt.
Zoals je kan zien, zat alles in een FLM tranny.
Wagen zat in originele doos, en die doos zat dan weer in een grotere kartonnen doos.
Lipo batterij werd vervoerd in zelfde originele doos, maar in zijn safety bag.
Nogmaals, hoe kan het dat de wagen reed (zoals op filmpje) en 3 dagen daarna krijg ik zo een foto's van de koper met die afgesleten tandwielen?
alvast bedankt!