mtxl ??? geen losi5 ??? de x maxx is ook nog goedkoper geworden met de nieuwe upgrades . misschien dat ik me er nog eentje koop. om mooi te maken en te houden . want die ledjes is ook een drama als je ermee gaat bashen

. ben nu aant wachten op 10 mm leds en houders ervoor . daar komen er vier cool white van voor in de bumper en vier in de achter bumper . de 5 mm leds die ik nu heb komen in de body op de juiste plaats . voor vier wit en 2 of vier oranje , achter vier rood en 2 oranje. heb ik ook nog 4 x 30 cm led strips die zitten 2 eronder voor underglow en 2 onder de body voor een mooi doorschijnenend effect . deze zijn blauw van kleur. dit alles op een apparte 12 v 3 s lipo 10.000 mah. ik heb hiervoor ook een afstand bediening laten invliegen hiermee kan ik aan/uit , dimmen. en knipperen. als dit allemaal goed werkt wil ik alles opnieuw maken in een nieuwe body en bumpers.
daarom zoek ik iemand die me kan helpen met het spuiten van mijn nieuwe lexan body,s. ik wil beginnen met een nieuwe stampede body , op deze wil ik mijn gta5/ps4 theme gaan proberen. daarna de of een andere body voor de x maxx dezefde theme gaan maken. kheb al veel filmpjes op youtube gezien over hoe het moet . maar ik ken mezelf en ben bang dat het bij mij net niet goed gaat . iemand die hier al ervaring mee heeft ? ik hoor jullie graag