Traxxas X-maxx Topic!

Misschien dat ik hem juist daarom zou kopen :)
Ook is daar al heel veel aftermarket support voor.

Hmmm. Beetje tam filmpje. Wordt goed zoeken naar de juiste motorcombo en gearing als je het mij vraagt.
Ben nog steeds een nitro head.

Zit tsm op jongens dat vinden jullie toch niks... Vooral NIET kopen al die nieuwe technieken. Leer je niks van joh....
Je leert zo nooit rijden...
En dat self rightning nee joh dat is ook niks hoor nneeeee beter zelf ernaar toe lopen en rechtzetten. Daar leer je niks van.....
Bodyclips zitten er ook niet op.
Jammer dat ze daar weer technieken voor hebben. Zelfs je accus kan je zo vastklikken vreeeeeselukkkkk...

Toch?

Laatst bewerkt door een moderator:
k hoorde al niks over die nieuwe 007 snufjes.....
Zeker wel...
31oktober heb ik zelf al meteen iets gezegd over dat self rightning "systeem"
Is gewoon een vooraf ingestelde actie die de esc moet uitvcoeren.

Tam zeker, kijk maar eens filmpjes van brushless 1:5 modellen.
Zelfde gewicht zo niet meer..

Zeker wel...
31oktober heb ik zelf al meteen iets gezegd over dat self rightning "systeem"
Is gewoon een vooraf ingestelde actie die de esc moet uitvcoeren.

Tam zeker, kijk maar eens filmpjes van brushless 1:5 modellen.
Zelfde gewicht zo niet meer..
Mooi makkelijk....

Het filmpje is wat tam inderdaad, maar stel je jaagt hem de lucht in, en land verkeerd en breekt een draagarm door een rare landing, dan ben je klaar..
Spares zijn er nog niet.
Maar inderdaad, het trekt mij niet aan, niet echt snel, en erg spectaculair lijkt het niet.
Castle schijnt misschien bezig te zijn met hun eigen systeem voor de X-Maxx, dat zou mooi zijn!

Het filmpje is wat tam inderdaad, maar stel je jaagt hem de lucht in, en land verkeerd en breekt een draagarm door een rare landing, dan ben je klaar..
Spares zijn er nog niet.
Maar inderdaad, het trekt mij niet aan, niet echt snel, en erg spectaculair lijkt het niet.
Castle schijnt misschien bezig te zijn met hun eigen systeem voor de X-Maxx, dat zou mooi zijn!
RPM, strc, ProLine en Traxxas zelf zijn denk ik hard aan het werk om nog wat extra alu parts te maken.

Back