Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
verzendkosten ongeveer 150 euro
douanekosten en BTW ongeveer 300 euro.
De X-Maxx wordt misschien goedkoper als je ze per 30 koopt, maar voor een enkele denk ik eerder dat je duurder uit bent dan wanneer je hem in Amerika koopt. En dan heb ik het nog niet over eventuele garantie die je (wellicht) nodig gaat hebben.
Succes ermee.![]()
Ik verstuur 2 x per week naar en van Amerika en tot op heden is er op 2 jaar tijd 1 pakket doorgekomen zonder douanekosten. Vanuit Amerika wordt alles goed doorgegeven en douane weet dat daar goede marge op zit. Zelf al een discussie gehad met een privepakket wat als geschenk was verstuurd. Dus om invoerrechten te voorkomen moet je de xmaxx in pakketjes van 23 euro verpakken maar dan ben je een kleine 600 euro aan verzendkosten kwijt.
Denk dat je echt niet goedkoper uit bent door in Amerika te kopen tenzij je een leuke handel kunt opstarten. Ik zeg gewoon hier in europa kopen en een goede set accu's erbij kopen.![]()
Zelf rechtop moet je zeker gaan gebruiken . Bestel wel ecen nieuwe tandwielen want ze worden opgevreten door het zelfrechtopzet systeem. Ik loop nog altijd naar de wagen toe om hem rechtop te zetten . Het heeft mij al 1 setje tandwielen gekost . Ma als je te lui bent moet je het zeker gaan gebruiken . Suc6Schaal 1:5 en hij kost ca €800 volgens mijn lhs. Bij toprc staat hij al in de shop op leverbaar (wat helemaal niet kan) voor 799
Er zitten al wel stalen assen in. En het zelf rechtop zet systeem is ook wel grappig
In mijn hobby shop staat er altijd eentje op de toonbank . Hij is zo mooi als ie vers uit de doos komt. Mijne is nu alweer 3 jaar denk ik. Dit jaar hele nieuwe stalen schroeven en kogelagers vervangen.Dat filmpje heb ik al gezien ja.
Ben benieuwd. Hopen dat iemand hem besteld, kunnen we hem live bekijken.
Dit zet je niet zo ff in de winkel voor de fun. Helemaal als er in je vaste klantenkring geen potionele koper is.
Nog nooit geen las van gehad . Wielen blijven goed stevig zitten . En ik rij veel op ruw terrein.Met een big scale wil dat wel hoor, ook als ze strak zitten, het hart knapte uit elkaar.
Meesten rijden met ringen erom heen. Houden ze het wel lang vol.