trekstarter kyosho

• Topicstarter Topicstarter M.Blue Streak
  • Startdatum Startdatum
M

M.Blue Streak

Guest
hallo allemaal
wie kan mij helpen aan een trekstarter
voor een GT-16SMR kyosho blue streak
want die van mij gaat niet meer terug

B.D.V. GROETEN MARCEL

Gewoon in de winkel? #...... opzoeken in je manual en op internet zoeken?

ja zo ver was ik ook al maar ik dacht tweedehands
kijk wel verder bedankt
gr marcel

Volgens mij is een bluestrek nog steeds een boot dus probeer het dan in ieder geval in het boten gedeelte

ik dacht ik kan het hier ook probeeren bedankt
PS het is de blue streak
groeten marcel

beste mari
dat zal ik wel willen maar heb erg weinig tijd
maar toch zal ik het proberen er tijd voor te
maken oke
groeten marcel

uhm...... denk niet dat er nog veel mensen die hier ooit poste nog op het forum zijn.....

4 jaar geleden.....

kijk je nooit naar de datum of zo?

ik heb van een vriend van mij een RC gehaald zijn 2 dingen miss mee

1e de afstand van men berijk is miss net 1m tot 1.5m ziet nieuwe anthene kabel op en de kristallen zijn ook nog goed en nieuwe batterijen wat kan het zijn??

2de ik heb een trekstarter nodig voor een KYOSHO GX12 nodig waar kan ik die vinden ??

Gr XxMauritsxX

ik heb van een vriend van mij een RC gehaald zijn 2 dingen miss mee

1e de afstand van men berijk is miss net 1m tot 1.5m ziet nieuwe anthene kabel op en de kristallen zijn ook nog goed en nieuwe batterijen wat kan het zijn??

2de ik heb een trekstarter nodig voor een KYOSHO GX12 nodig waar kan ik die vinden ??

Gr XxMauritsxX

Het probleem zit voor een deel in je toetsenbord..... ik weet wel wat een miss is, dat is een vrouwtje maar snap het gebruik niet in je zinsbouw. Ik weet het, het is gezeur maar niet iedereen is thuis in alternatieve talen. Probeer gewoon correct Nederlands te schrijven.

1) De ontvanger heeft dus een nieuwe antenne en het geheel nieuwe kristallen. Schroef dan ook eens de zender open want soms wil daar ook wel eens een draadje bij de antenne breken.

2) Als alleen het touwtje gebroken is kan je ook even op de site van hpieurope kijken, daar is een tutorial te vinden hoe een trekstarter te reviseren. Een nieuwe trekstarter moet te bestellen zijn bij iedere Kyosho winkelier maar als je op EBAY gaat kijken heb je voor dat geld soms ook een complete motor.

Back