Trekstarter van Thunder Tiger ST1 kapot...

• Topicstarter Topicstarter ThunderTigerST1
  • Startdatum Startdatum
T

ThunderTigerST1

Guest
heey!! Ik heb een Thunder tiger st1 en een maat van mij heeft de trekstarter kapot getrokken... ik ben op zoek naar zon ding waar het touwtje omheen wordt gedraaid als je het touwtje los laat na het trekken. ik weet niet hoe het heet en kan het nergens vinden.. het onderdeel is bij mij zwart en het gaatje is te groot geworden -> het knoopje van het touwtje is er doorheen gegaan... :( Kan iemand mij helpen????? alvast bedankt!!

is alleen het gaatje groter geworden? anders kanje gewoon een dubbele knoop erin leggen, en dan kan die er niet meer door;)

Ja het gaatje is inderdaad te groot geworden:( maar het gaatje is al wel ERG groot hoor dus ik denk dat als ik er nog een inleg dat het gaatje dan nog groter word.... er woont iemand bij mij in de straat en die heeft veel ervaring met rc auto's en die zei het zelf...

Ik ben bang, dat je dan een complete trekstarter moet kopen. Ik denk niet, dat dat onderdeel los te koop is.

Koop mss ineens een startbox, ben je meteen van het gesukkel van een trekstarter vanaf. (zie wel dat het mogelijk is op jouw auto).

Ik heb tot nu toe 2 keer men trekstarter succesvol gemaakt, maar wat jij voor hebt heb ik nog nooit gehad zo te zien.

een spijker of een stukje hout er voor doen en dan daar de dubbele knoop omheen leggen. Misschien niet zo mooi maar het bespaart je toch weer wat geld.

heey!! Ik heb een Thunder tiger st1 en een maat van mij heeft de trekstarter kapot getrokken... ik ben op zoek naar zon ding waar het touwtje omheen wordt gedraaid als je het touwtje los laat na het trekken. ik weet niet hoe het heet en kan het nergens vinden.. het onderdeel is bij mij zwart en het gaatje is te groot geworden -> het knoopje van het touwtje is er doorheen gegaan... :( Kan iemand mij helpen????? alvast bedankt!!

Gewoon een stukje brandstofslang gebruiken je touwtje daar omheen knopen en het stukje slang naar binnen trekken heb dit zo wel vaker gedaan en werkt altijd je moet de lengte altijd iets groter maken dan het gaatje dan klemt hij zichzelf vast.

ik ga het allemaal wel ff proberen! alvast allemaal bedankt! :)
/Close

Back