trekstarter veer kapot

• Topicstarter Topicstarter royv88
  • Startdatum Startdatum
R

royv88

Guest
heej
de veer van mijn trekstaer is kapot. het uiteinde is afgebroken. nu haakt de veer nergens meer aan. als ik een nieuwe haakje wil buigen reekt het verenstaal direkt. is er een andere oplossing hiervoor?

ik heb het ook gehad bij mij lukte het wel om te buigen
maar dat werkt maar heel effe want je draadje rol
niet helemaal op dus flappert hij er een beetje naast
ik heb een nieuwe gekocht maar je kan het proberen
om warm temaken ofzo veel succes :)

ik had het al een x gebogen maar toen was ie na 2 x trekken gebroken. als je het touwtje eer oprolt en dan trug zet blijft er niks uitw wapperen

Gewoon buigen en er terug in monteren met mogelijk een kroter touwtje. Als je het buigen niet forceerd moet het heel blijven. Dat gedoe van een hele nieuwe trekstarter kopen snap ik nog steeds niet. Koop gewoon van iemand een 2e hands treksterter, haal daar de veer uit en klaar ben je. Of je besteld een nieuwe veer... Maar een hele nieuwe trekstater kopen :S dat is een beetje overdreven als je het mij vraagt...

Even de zoekfunctie gebruiken, ik heb een tijdje terug een stukje geschreven, in een topic wat ook over een kapotte trekstater ging, waarin ik een manier beschrijf die ik altijd gebruik en wat volgens mij de makkelijkste manier is om een trekstater weer in elkaar te zetten.

Groeten, Thomas

ik kon zelf geen nieuwe veer krijgen via mijn
vaste modelbouw shop dus toen een nieuwe
trekstarter €30,- ongv ik vind het zelf ook een
lelijk bedrag maar jah hij heeft het bijna 1,5 vol gehouden

NMTRacer zei:
Dat gedoe van een hele nieuwe trekstarter kopen snap ik nog steeds niet.

nou....'t is anders wel handig als je trekstarter ''in 't veld'' kapot gaat..oude eraf > nieuwe erop > oude thuis maken

Back