Trex 250 moeilijk te vinden? Update op komst?

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door JacobsT, 11 okt 2011.

  1. JacobsT

    JacobsT

    Lid geworden:
    17 apr 2010
    Berichten:
    1.192
    Locatie:
    BE
    Is al een tijdje dat het me opvalt dat veel webshops de Trex250 niet meer re-stocken en bij grotere winkels zoals Fastlad verdwijnen er zelfs versies (kit/supercombo) van de lijst.

    Iemand een ideetje of er een nieuwe update aankomt? Mss een flybarless versie? Beetje rondgezocht en gekeken op de website van Align maar daar wordt er uiteraard met geen woord over gerept.

    Mss dat hier mensen zijn die RC heli's verkopen en wat meer erover kunnen vertellen? Ga nu toch een 250 aanschaffen maar als er dan een nieuwe update voor de deur staat wacht ik er liever nog even mee dan zelf een FBL conversie te moeten doen.
     
  2. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.933
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Een antwoord op je vraag kan ik je niet geven, maar wel de tip: als ze inderdaad er uit gaan, kan even wachten op meerdere vlakken lonend zijn, want tien tegen een dat de prijs van de oude versie keldert als een baksteen....

    Groet, Bert
     
  3. Student

    Student Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 jan 2008
    Berichten:
    15.951
    Locatie:
    Rotterdam
    Daarnaast, van de oude versie zijn alle problemen bekend, en er zijn al oplossingen voor verzonnen

    een nieuwe versie heeft ook meestal weer zijn eigen "probleempjes", waar nog niet 1 2 3 oplossingen voor zijn
     
  4. JacobsT

    JacobsT

    Lid geworden:
    17 apr 2010
    Berichten:
    1.192
    Locatie:
    BE
    Ik verwacht me eerlijk gezegd aan een 3Gx versie of een FBL kit. Spijtig dat ze daar niet echt open kaart in spelen maar is uiteraard te begrijpen :)
     
  5. Anko

    Anko

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    4.996
    Locatie:
    Hoorn (NH)
    Komt wel, ze zijn eerst bezig met de grote helis', daarna komen de kleintjes, de 450PRO en Sport zijn er ook al met 3gx.
     

Deel Deze Pagina