Trex 450 draait door na stick down??

Na een crash met de 450 ben ik de boel een beetje aan het nakijken. Moet alleen nog een nieuwe featuringshaft in en dan is de boel weer klaar.

Nu was ik een beetje aan nakijken en blijkt dat wanneer ik de throttle stick volledig naar beneden doe de motor langzaam blijft doorlopen.. Bij Thold gaat hij wel uit. Als ik de rudder beweeg loopt hij nog langzamer, maar gaat daarna weer iets sneller

Alle trims etc staan gewoon op 0, en de curve staat ook gewoon bij stick positie 0 op 0.

Opvallend: Bij phoenix blijft hij bij stick down ook gewoon vol door knallen. Bij stick positie L staat de throttle op 0!

Wat ik ook zie:
Bij de monitor van de zender zelf: Hij gaat bij pitch down wel helemaal naar beneden, maar toch net niet. Wanneer ik de rudder beweeg zie je de pitch ook nog net iets minder worden

Zender nu al kaduuk??

Laatst bewerkt:
dan ligt het meer aan de potmeters van je zender. Welke zender is het?
Je kunt eventueel je endpoints van de throttle iets hoger zetten, dan wordt het uitgestuurde signaal lager en zal de motor wel stoppen.

Ja precies, dat is ook wat ik nu maar gedaan heb. Zou wel iets tussen zijn gekomen, want hij deed het in principe prima zonder te trimmen.

Back