Trex 450, Mini Titan of Dragonus Plus II?

• Topicstarter Topicstarter DaveML
  • Startdatum Startdatum
D

DaveML

Guest
Ik kom net van Shamrock en heb weer een aantal leuke spullen gezien.

Voor volgende zomer zou ik graag een nieuwe heli aanschaffen en twijfel nog tussen bovenstaande modellen.

Die vriendelijke meneer van Shamrock raadde me de Dragonus aan. Mijn voorkeur gaat echter naar de Trex en dan naar de Titan. Zit ik verkeerd?

Gelieve de pros en cons even te geven!
Alvast bedankt!

Dragonus is een mooie heli, maar wel wat exotisch. Weinig mensen die hem kennen. Spares vaak moeilijker te krijgen.
De trex is natuurlijk wel goed bekend, beter ondersteund en spares volop te krijgen.
De minititan doet er niet voor onder, maar spares zie je wel iets minder.

Als je dus makkelijk aan spares wilt komen en een beetje hulp nodig hebt is de Trex de beste keus. Minititan eigenlijk van hetzelfde laken een pak mits je een goed adres hebt voor spares.
Heb je wat meer lef, kun je voor de dragonus gaan.

Dragonus is een mooie heli, maar wel wat exotisch. Weinig mensen die hem kennen. Spares vaak moeilijker te krijgen.
De trex is natuurlijk wel goed bekend, beter ondersteund en spares volop te krijgen.
De minititan doet er niet voor onder, maar spares zie je wel iets minder.

Als je dus makkelijk aan spares wilt komen en een beetje hulp nodig hebt is de Trex de beste keus. Minititan eigenlijk van hetzelfde laken een pak mits je een goed adres hebt voor spares.
Heb je wat meer lef, kun je voor de dragonus gaan.

Mja die man zei dus dat de onderdelen voor alle 3 de helis goed te krijgen waren.. Mijn voorkeur gaat ook naar de Trex uiteraard.

Hij had nog een Trex 450 staan, 499 euro. Leek me wel leuk. Weet wel niet meer welke versie.. Vol met alu swash en tail, motor en regelaar.

veel te duur voor die rex,...

komt ook een t-rex450V3 uit binnenkort, wellicht op te wachten? zou die dragonus links laten liggen, er zijn ook een hele hoop andere 450's die de moeite waard zijn; de Rave, de Beam E4!!!!, Furion, etc etc...

Dave, zoals eerder reeds gemeld : als je bereid bent om 499 € uit te geven dan heb je alle keuze. MT of MT SE, goeie keuze, T-Rex, goeie keuze, maar zoals Bart laat weten zijn er nu enkele schitterende nieuwe modellen zoals de Beam en de Rave.

Mijn persoonlijke voorkeur voor een beginner is de T-Rex, omwille van het feit dat er zo ongelofelijk veel know-how over is. Vliegt ook heerlijk. Ik heb trouwens nog een SEV2 te koop als je wil, met goeie setup ! Spring eens binnen, dan kan je de 450 eens grondig bekijken. Dan toon ik waar je op moet letten als je der ééntje gaat kopen.

Ja, mijn voorkeur gaat nog altijd naar de 450, of mss zelfs een 500. Ik wil gewoon een stabiele heli waar ik veel parts/info over vind, nu en binnen 4 jaar.

Back