Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heel veel, heb er momenteel 2 liggen, gewoon omdat als ik zou crashen, ik direct terug kan op een dfc en niet normale fbl.
Gevoel is ontzettend strak en direct, input op stick is direct over op helicopter. Je gaat ZEER tevreden zijn.
Ze komen wel zonder featheringsshaft en thrustbearings, die zou ik zeker ook nieuw kopen (iets te laat maar goed ), verder de standaard dempers die bij de dfc kop zitten NIET gebruiken, ofwel KBDD oranje ofwel de dempers die in je andere kop zaten, de originele zegmaar.
Zijn standaard voorraad artikelen bij mij, dus mag geen probleem zijn, wat is er met de meegeleverde dempers niet goed. Hoe zie je dit in het vlieggedrag?
Een wobble die je niet eruit krijgt, je zal ook direct zien waarom als je die dempers vastpakt, het is gewoon een hard stuk plastiek, net een kleine pvc buis.