Trex 450x -> Ook swashplate probleem :?:

Beste mensen,

Gister kwam ik tijdens het vliegen met mijn Trex 450x op een vraag:

De Trex450XL staat erom bekend dat zijn swashplate niet goed gelijmd zit(standaard uit de doos) Deze zou bij sommige door trillingen uiteen kunnen schieten waardoor er al aardig wat mensen zijn gecrashed. Nu vroeg ik mij af: heeft de Trex 450x (de grijze) ook ditzelfde probleem? En zou dit nu echt zo eenvoudig op te lossen zijn met een paar druppels CA?

Ik heb namelijk niet zo zin in een boomstrike :wink:

alvast bedankt! :D

niels

Je kan hem ff eruit halen en proberen om hem los te krijgen. Lukt dit niet dan zit hij goed vast, lukt het wel dan kan je hem nog ff extra vast lijmen.
Pas wel op met secondenlijm! Dat kruipt echt overal door, ook je lager!!

hey

De swashplate met align er op die hebben dat probleem niet meer maar de verzie er voor wel
ik ben ook zo gecrasht :cry:

moet je inderdaad erg goed op letten.

peter

bedankt :D

ik heb niet de volledig grijze kunstof swashplate. Die van mij is deels alu en deels kunstof. Zegmaar, het deel wat er dus uit zou kunnen schieten is van alu. Maar ik ga eens proberen of hij vast zit! bedankt!

niels

niels steigenga zei:
Maar ik ga ens proberen of hij vast! bedankt!

Mooie zin ;)

Je hebt wel een 120° tuimelschijf toch? als het helemaal bagger blijkt te zijn heb ik nog wel een zwarte (kunststof) tuimelschijf over.

zin verbetert! :wink:

Ik heb een 90graden versie. HDE heet die. Ik heb eens geprobeert maar hi jzit er goed in! Ik kan er desnoods nog een drupje ca indoen om alles zeker te stellen maar ik denk dat het haast overbodig is; hij zit muurvast (voor zolang het duurt :lol: )

niels

Back