Trex 500 ESP HIJ IS BINNEN!!!!! FOTO's!!!!

Hoi

Ik ben van plan om een Trex 500 Esp te kopen,

Waar kan ik deze het beste kopen ( voor de juiste prijs)

Of heeft iemand toevallig er een over????:D

Groet,
Richard

Laatst bewerkt:
Een HK500 is een goedkopere variant, heb er misschien nog wel eentje over. Eventueel met regelaar en motor, als je belang heb kan je wel pb doen. En anders eens in het te koop gedeelte kijken, staat volgens mij wel eea te koop.

Duanekosten is volgens mij 19% btw over het verkoopbedrag ex. verzending en een toeslag van een paar euro dacht ik. Correct me if i'm wrong. Maar alleen als je gepakt word natuurlijk.

trex 500

Volgens mij heb je dit nog nodig:

Radio transmitter and electronic equipment required for assembly:
1.Transmitter(6-channel or more,helicopter system)
2.Receiver(6-channel or more)
3.Head lock gyroX1
4.Specialized servoX1
5.Pitch gaugeX1
6.22.2V 6S Li-Po 2100~2500mAh batteryX1

Hoi

Had ik gezien:) en heb ik liggen

Iemand ervaring met dit bedrijf????

Richard

p.s. ik kan niet wachten om te bestellen:):)

Ach foutjes gebeuren hahaha, nadeel van paypall ook he. Drie x klikken en betaald en je merkt er niks van.

Veel plezier ermee!! En hopen dat de duane hem door de vingers ziet, al heb ik mijn twijfels..

Hoi

We wachten af:mrgreen:

Volgens mij heb ik hem dan nog niet te duur

Richard

Ach foutjes gebeuren hahaha, nadeel van paypall ook he. Drie x klikken en betaald en je merkt er niks van.

Veel plezier ermee!! En hopen dat de duane hem door de vingers ziet, al heb ik mijn twijfels..

.

Duanekosten is volgens mij 19% btw over het verkoopbedrag ex. verzending en een toeslag van een paar euro dacht ik. Correct me if i'm wrong. Maar alleen als je gepakt word natuurlijk.

12,50 euro inklaringskosten en 19% BTW als je EMS laat opsturen bijna gegarandeerd betalen.

Als je normale (air parcel) verzending hebt gebruikt kleine kans dat je niet hoeft te betalen.
Alles wat opvalt in grootte en gewicht wordt er vaak uitgepikt.

Idd zo koop ik ook altijd in het buitenland, kan het met duane nog steeds uit dan is het geen probleem en anders koop ik in nl (nagenoeg nooit). Erg veel plezier ermee! Zit ook nog enorm te tijwelen tussen een HK 500 of een 450 voor erbij. 500 is wel errug leuk..

Hallo,

Ik zit te denken aan een t rex 600esp aan te schaffen, 500 is erg leuk maar om te schaal vliegen is een 600 net wat stabieler, en een veel mooiere romp van airwolf, van century. ik ben erg benieuwd hoe dit afloopt, de 600 is nagenoeg 200 euro goedkoper bij flying hobby dan bij mijn huidige leverancier, die wil ik niet mijn rug toekeren, maar ik vind 200 euro een boel geld. ik hoop van je te horen als je de heli binnen hebt en de evt rekening.
groeten.
airwolfesp

Hoi

Jullie horen wanneer ik de heli binnen heb....( en wat het heeft gekost:rolleyes:_

Ander vraagje:
Moet ik rekening houden met statische elektrisiteit bij de trex 500?
zoja is hier een vb van hoe dit te doen???

Groet,

Richard

Hoi

Jullie horen wanneer ik de heli binnen heb....( en wat het heeft gekost:rolleyes:_

Ander vraagje:

Groet,

Richard

statische elektriciteit bij de ESP versie met torquetube?, zal je geen last van hebben.
al helemaal niet al vlieg je op 2,4ghz

gr vincent

Hoi

Ander vraagje:

Groet,

Richard

Ik heb geen TT op de 500 maar spuit er om de 10-15 vliegsessies wat WD40 op de belt. Vlieg ook op 2.4GHz en heb nog nooit last gehad van statische elektriciteit, of dat nu komt door de WD40 weet ik niet maar kan nooit kwaad maar van een gecrashte heli wordt ik dan wel weer droevig ;)

Hoi

Pakketje is in nederland:D

Moet alleen nog effe afrekenen:rolleyes:, brief thuis gekregen
19% btw + behandelings kosten ( volgens de dame van tnt)

We wachten weer af.

Groet,

Richard

Hoi

Hij is binnen , moest € 93,= betalen:)

Zal vannavond proberen wat foto's te maken, en binnenkort bouwen

Groet,

Richard:mrgreen:

Back