Trex 500 experience3d fbl conversion

ls,

Samen met de Vbar 5.0 kocht ik deze conversie set inclusief mooi center stuk. Echter ik kan nergens een plaatje of beschrijving vinden. Ook fast lad heeft die niet ??!!

Op freak en rr ook nog niks. Weet iemand een plaatje of beschrijving te vinden?

bij voorbaat dank.

Fast Lad Performance

Als je dit wel ziet, zie ik het probleem niet...
xpkit16full.png

Item Description
Just in from Italy the New Experience3D Flybarless Head for the T-rex 500. This head manages to use most of the stock parts including the spindle, dampners, mainshaft and mixing arms from the T-rex 500
Included in the kit is carbon blade grips extensions, all links and a CNC head block
Both head block and blade grip extensions are available separately as well :-)
Please note swahplate, blade grips, mixing arms etc are not included, you need to use these from your original helicopter

Die twee zwarte plaatjes met 2 gaten en halve circels zijn de meenemers voor de swash plaat. De balllinkstangen gaan door een van de gaten en de stangen zullen de twee plaatjes aan her hoofd as drukken. de rest is .......

Hoi Ruud ,

ik denk dat je nog niet helemaal wakker bent ?
De carbon plaatjes : carbon blade grips extensions en niet wat je net gepost hebt .

Henk

foto van totaal

Vooral de wijze waarop je het bovenste deel van de swashplate op zijn plek moet houden kan op divers manieren.

Daarom zou ik graag een foto en reactie hebben van iemand dit dit al eens heeft geprobeerd.

mvg

Patrick

Back