In mijn "avonturen" topic is het er al even over gegaan, vandaar dat ik denk dat deze heli wel zijn eigen discussie topic verdient, om af te trappen heb ik een paar posts uit mijn topic bij elkaar verzameld:
Oorspronkelijk geplaatst door wouterd:
https://www.facebook.com/jeff.fassbinder/posts/706079159476094
Hij is mooi! .. Compleet nieuw ontwerp met motor rechtop en batteryslee ... Mooie kleur!
Oorspronkelijk geplaatst door floriske.nl:
Inmiddels iets meer info vergaard over de dominator:
• Heeft geen verlengde tail boom zoals de 450 en 550 dominator
• Hetzelfde geld voor de bladen
• Motor, ESC en servo's zijn identiek gebleven
Belangrijkste wijzigingen:
• FBL kop ipv DFC
• Nieuw frame met top mounted motor
• Battery tray
• Nieuwe Canopy
Vind het persoonlijk vreemd dat ze hem 500L Dominator noemen terwijl er geen verlenging van de tail en blades gedaan is zoals bij de overige dominators.
Oorspronkelijk geplaatst door wouterd:

https://www.facebook.com/jeff.fassbinder/posts/706079159476094
Oorspronkelijk geplaatst door RuudMHere is the brand new T-REX 500L Dominator which will soon be ready for release.
The new model again inherits the outstanding manufacturing excellence of Align combining the Gpro unit and new 500L Flybarless Rotor Head System all together in this new generation.
Features high stability, excellent power output, superior control feel, also a new canopy design and stunning red color combination, enrich and give new life to the 500L Dominator.
Again, Align would like to thank you for all the support and we will keep improving ourselves and also keep investigate new products. Please always feel free to contact with Align sales staff if you have any question.
Thank you and have a nice day!
Best regards,
Jeff Fassbinder
Hij is mooi! .. Compleet nieuw ontwerp met motor rechtop en batteryslee ... Mooie kleur!

Oorspronkelijk geplaatst door floriske.nl:
Inmiddels iets meer info vergaard over de dominator:
• Heeft geen verlengde tail boom zoals de 450 en 550 dominator
• Hetzelfde geld voor de bladen
• Motor, ESC en servo's zijn identiek gebleven
Belangrijkste wijzigingen:
• FBL kop ipv DFC
• Nieuw frame met top mounted motor
• Battery tray
• Nieuwe Canopy
Vind het persoonlijk vreemd dat ze hem 500L Dominator noemen terwijl er geen verlenging van de tail en blades gedaan is zoals bij de overige dominators.