Trex 600 ESP besteld

Gents,

Als je het ook is opgevallen dat je speling hebt tussen de main shaft en de main shaft bearings, en je zou dit graag opgelost willen zien. Laat dan ook even een reply achter op de onderstaande post.

ESP MAINSHAFT BEARING COALITION..
ESP MAINSHAFT BEARING COALITION.. - HeliFreak

Bob White (Finless) zal dit dan opnemen met Align. Wellicht dat ze met een oplossing komen.

LET OP: Het gaat hier om een 600 ESP niet om een 600E!

We zullen zien of Bob iets voor ons kan betekenen maar toch blijft de ESP lekker vliegen ;)

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo allemaal,

na een hele tijd niks van me te late horen ben ik er dan weer:hammer::celebrate:

nou hier komt mijn probleem dan: heel mijn esp is gewoon af, behalve het software gedeelte dan, daar ben ik nu een beetje mee aan het stoeien, maar wanneer ik de pitch servo wat meer pitch geef stuurd hij naar beneden, ook wanneer ik naar beneden stuur gaat hij naar beneden. Tog doet hij het wel gewoon ( dat heb ik getest met de servo test die ik kan doen met mijn zender) daar ging de kop gewoon netjes alle kanten op.

Dus.... weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt,

Robin

Het is al opgelost. Ik had hem niet op 120graden staan. nu doet alles het, morgen de gyro in orde maken en dan zondag de baterijen bestellen ( want dan heb ik weer geld ) en dan kunnen we eindelijk gaan vliegen!!!!!!!!!!!!!!!:D:cool::mrgreen:

Even ter aanvulling, misscien weet je het wel misschien weet je het niet. Uiteraard moet je zowiezo je swashplate settings op 120 graden zetten zoals je al aangaf. Maar je zult merken dat als je de cyclic servo's aansluit zoals je ook op een T-Rex 450 en 500 gewend bent, dat de ELEVATOR de verkeerde kant op beweegt. Uiteraard kun je dat wel oplossen met je SWASH AFR (Futaba) menu. maar dan krijg je één waarde in het negatief. Dat komt omdat kanaal 1 en 6 omgedraait horen te zich omdat de eleveator arm vooraan zit ipv achteraan.

Just a quick reminder.

1/2 flybarless

Vandaag een poging gedaan om te gaan vliegen, 30 sec in de vlucht breekt de flybar af aan 1 kant!

Flybar is precies afgebroken waar hij uit de cage komt.

Meteen naar normal geschakeld en heb de heli nog neer kunnen zetten. Vloog wel raar ;)

Zal wel pech hebben ;)

Das niet fijn, en schrikken ook :D...
Is die gehard ofzo? Stelschroefje misschien ietwat te vast gezet...
Wel vreemd.

Das niet fijn, en schrikken ook :D...
Is die gehard ofzo? Stelschroefje misschien ietwat te vast gezet...
Wel vreemd.

Zal best gehard zijn ja en de stelschroefjes zitten er een 1,5 cm vanaf. Dus dat heeft geen breuk kunnen veroorzaken.

Maar goed, de heli leeft nog.

Back