Trex 600 GF van rc-expert.com??

toevoeging: heeft iemand trouwens ervaringen met rc-expert of andere soortgelijke bedrijven?

chopperman

bedankt!!

allebei heel erg bedankt, ik heb lang gespaard en zag alles helemaal mislukken en nu jullie het zeggen, het ziet er inderdaad wel erg mooi uit allemaal. Z900, ik ga jouw shops even bekijken. jvthert ook bedankt natuurlijk.

chopperman

Hoi

ik heb ook via ebay een gyro+servo combinatie gekocht van alesi939

Prima gegaan hij reageerde ook op email (niet direct de volgende dag) Prima verpakt en hij zet er ook een lagere waarde op ivm douane.

Heb een JR770T+8900 gyro/servo combi gekocht voor de trex 600 en heeft me 143 euro gekost incl. verzenden. Kan je deze combinatie aanraden trouwens voor op de 600, is ongeveer de goedkoopste optie, en nieuwer (en naar men zegt) beter dan de futaba 401+servo die hij ook als combi aanbiedt.

Ik zou zo weer wat bij hem kopen via ebay.

Ik heb met alesi ook goede ervaringen. Ik heb daar m'n Trex 450SE-V2 met complete setup vandaan en nog 2 gyro-servo combinaties (401+9254 en 770T+8900). In alle gevallen snel en probleemloos verzonden.

Ik heb ook al meerdere bestellingen gedaan bij Flying Hobby, waaronder m'n Trex 500

Ook hier waren de spullen redelijk snel binnen en ook bij FH geen tot zeer weinig invoerrechten betaald.

rc expert

hoi,

Ik heb inmiddels voor zo'n 5000 dollar daar besteld paar kleine problemen gehad maar werden allemaal netjes opgelost. soms duurt het een dag of wat voor je reactie op je mail heb. Verder douane tja eene keer tref je het de andere keer niet van alles wat ik besteld heb kwam de helft zo erdoor en en de andere helft 19% btw en inclarings kosten. ik ben bij hun wholesale buyer waardoor ik nog leuke korting krijg. maar ja ik durf een gokje te nemen mijn goede ervaringen wil niet zeggen dat een ander dit ook heeft. Ook verkoopt rc expert op ebay onder rcmachine (zelfde bedrijf) als je dan wat koopt heb je nog je paypal gerantie weet niet wat dat allemaal inhoud.

Back