N
nosmo
Guest
Hallo allen,
Op het moment ben ik bezig met het rustig opbouwen van mij trex 600 nitro sport,
samen met de align handleidingen en de video's van helifreak (finless) ben ik al
een heel eind gekomen, echter, toch nog een paar kleine uitdagingen.
En aangezien hier zat mensen met kennis zitten, graag jullie tips...
1 - Header tank
Er bestaat wat discussie of je wel of geen header tank moet gebruiken op een trex,
ik ben van mening van wel, maar het design van de trex laat een header tank niet
zo makkelijk toe (vreemde vorm van de hoofdtank)
Hoe hebben jullie dit opgelost?
2 - fuel tube in de tank
Volgens de video's van Finless zijn de meegeleverde brandstof slangen waardeloos, voorzal
de gene in de brandstof tank zelf. Is te dun, slijt te hard, etc.
Maar wat voor ander soort zou ik kunnen nemen, die sterk en flexibel genoeg is, iemand tips
binnen/buiten diameter, merk, winkel?
3 - clunk zonder inkeping
Is het noodzakelijk bij dit type clunk dat er een inkeping in zit? Bestaat de kans dat hij
vacuuum zuigt tegen de wand?
4 - frame
Hoe stevig is het frame, omdat het een niet gegoten frame is en een frame plaat uit vrij veel gaatjes
bestaat, hoe stevig is dit bij een lichte crash? Ik durf het bijna niet te vragen, maar iemand ervaring,
hoe crash bestendig is het frame?
groet
Ido
Op het moment ben ik bezig met het rustig opbouwen van mij trex 600 nitro sport,
samen met de align handleidingen en de video's van helifreak (finless) ben ik al
een heel eind gekomen, echter, toch nog een paar kleine uitdagingen.
En aangezien hier zat mensen met kennis zitten, graag jullie tips...
1 - Header tank
Er bestaat wat discussie of je wel of geen header tank moet gebruiken op een trex,
ik ben van mening van wel, maar het design van de trex laat een header tank niet
zo makkelijk toe (vreemde vorm van de hoofdtank)
Hoe hebben jullie dit opgelost?
2 - fuel tube in de tank
Volgens de video's van Finless zijn de meegeleverde brandstof slangen waardeloos, voorzal
de gene in de brandstof tank zelf. Is te dun, slijt te hard, etc.
Maar wat voor ander soort zou ik kunnen nemen, die sterk en flexibel genoeg is, iemand tips
binnen/buiten diameter, merk, winkel?
3 - clunk zonder inkeping
Is het noodzakelijk bij dit type clunk dat er een inkeping in zit? Bestaat de kans dat hij
vacuuum zuigt tegen de wand?
4 - frame
Hoe stevig is het frame, omdat het een niet gegoten frame is en een frame plaat uit vrij veel gaatjes
bestaat, hoe stevig is dit bij een lichte crash? Ik durf het bijna niet te vragen, maar iemand ervaring,
hoe crash bestendig is het frame?
groet
Ido
Laatst bewerkt door een moderator: