Hallo Heli vrienden.
Ik vraag mij eigenlijk af wat nu het verschil is tussen de kopere en de verchroomde motor pinion is?
En over het hoofdtandwiel, ik vlieg nu het 177T en een 11T pinion,
nu kun je ook de schuine tandwiel kopen met 188T,
maar hoeveel tands pinion moet ik dan hebben om ongeveer het zelfde toerental te bereiken zoals ik nu vlieg?
Ook vraag ik mij af of er werkelijk zoveel verschil zit tussen een belt of torque, wat zijn de voor en nadelen hiervan?
Ik vraag mij eigenlijk af wat nu het verschil is tussen de kopere en de verchroomde motor pinion is?
En over het hoofdtandwiel, ik vlieg nu het 177T en een 11T pinion,
nu kun je ook de schuine tandwiel kopen met 188T,
maar hoeveel tands pinion moet ik dan hebben om ongeveer het zelfde toerental te bereiken zoals ik nu vlieg?
Ook vraag ik mij af of er werkelijk zoveel verschil zit tussen een belt of torque, wat zijn de voor en nadelen hiervan?