B Bask04 3 jul 2013 #22 nu ik even terug denk , voor me gevoel is het probleem gekomen toen ik mijn nieuwe dx7s ben gaan gebruiken. waar kan ik de gain vinden van de aileron
nu ik even terug denk , voor me gevoel is het probleem gekomen toen ik mijn nieuwe dx7s ben gaan gebruiken. waar kan ik de gain vinden van de aileron
Lama 3 jul 2013 #23 normaal op je flybarless systeem , maar ik ben niet bekend met Vbar misschien dat iemand anders dit wel weet Nick
normaal op je flybarless systeem , maar ik ben niet bekend met Vbar misschien dat iemand anders dit wel weet Nick
Heli-Uwe Forum veteraan 4 jul 2013 #24 big lama zei: normaal op je flybarless systeem , maar ik ben niet bekend met Vbar misschien dat iemand anders dit wel weet Nick Klik om te vergroten... stel je in op de PC / Laptop (gain main-rotor) groetjes, Uwe
big lama zei: normaal op je flybarless systeem , maar ik ben niet bekend met Vbar misschien dat iemand anders dit wel weet Nick Klik om te vergroten... stel je in op de PC / Laptop (gain main-rotor) groetjes, Uwe