trex 600esp blades

• Topicstarter Topicstarter tiga
  • Startdatum Startdatum
T

tiga

Guest
hallo mensen,

ik ben nieuw hier op het forum,maar vind het leuk om de dingen te lezen wat jullie ervaringen zijn.top !!

heb gister gevlogen met mijn 600 esp,maar stond iets te harde wind..waar door mijn heli plots naar rechts dook...auwwww dus.

beide bladen totaal in carbon parts.

nou is mij de vraag,wat jullie ervaring is met andere carbon blades?
ik hoor het wel,

thanks ;-)

marc

al neem je de TIG blades van hobbycity voor 47 dollar, zelfs daarmee kan je medium 3D doen.
Bladeskeuze hangt ook af van wat je al kan.
Voor gewoon beginnende rondvlucht kan je evengoed houten pallen nemen, als je al wat beter kan vliegen schakel je best over op carbon.
Waarom carbon? omdat die stijver zijn dan hout.
Naar merken toe heb je er veel te veel. ikzelf doe rolls en flips met de hele gewone Thundertiger carbon blades...

Ik ben fan van de SAB Carbon fiber reïnforced. Nagenoeg even stijf als echte carbons en ze autoroteren goed. Prijs/kwaliteit mijn favoriet!!!

CY Radixen vind ik qua vliegeigenschappen nog beter, maar wel beetje prijzig.

De Align blades die bij de ESP zelf zitten vliegen goed, maar autoroteren is minder naar mijn gevoel. Dit onder voorbehoud, want de afstelling van de heli zelf is nog niet super.

er hangt ook veel af van je niveau.
Als beginner merk je het verschil zelfs geen eens, ook niet voor gewone rondvluchten. Je bent dat nog veel te veel bezig met de basis. houten blades: goedkoper bij crash :evil:
Vanaf autorotatie en flips, rolls, etc, dan kan je idd het verschil merken....

Laatst bewerkt:
Back