Trex-600GF

Nou, ik werk er voor, en verkoop spulle waar ik nisk emer mee doe, bijvoorbeeld duplo knex etc. wat redelijk wat oplevert. ik heb deze week zoon 30 uur gewerkt. en als je dan 3 euro per uur verdient kom ik er wel als ik de vakantie zo door ga. Dus ik doe er egt wel zelf voor.

@ skidz: wat bedoel je met die alto met een v8? raad jij mij dan een andere heli aan in de zelfde prijs catogorie?

@ iedereen die mij een trex 500 aanraad: Een trex 500 is een super mooi ding, maar ik heb toch liever een 50 size, dat vind ik gewoon veel meer hebben, ik weet niet wat het is. Maar wie weet.

@skidz: Ik zal het in mijn onderschrift zetten van mijn dyslexie, en dat knip oogje was niet bedoelt om een grap te maken, wandt ik heb het egt.

Nou, jullie zetten me wel allemaal aan het twijfelen zeg. Maar ja je moet alle opties overwegen...

Robin.

Nee schatje, ik bedoelde dat IK een knipoogje plakte ;) < Slaat op het schatjeuh

Ik bedoel dat je nu nog aan het leren bent en dat doe je niet met een triggerhappy 3d kist. Als ik jou was deed ik het ook zoals jij doet maar met meer tijd ertussen. Volgend jaar is de T-rex 600 weer een ouwe bak en is er vast wel weer iets nieuws dus het heeft niet echt nut daar nu al over na te denken toch? Voor hetzelfde geld heb je volgend jaar zoveel ervaring dat je een IonX wilt, zit je dan met je Rexie... En wat de heren ook zeggen, een 600 is nu nog erg duur te vliegen in de e-versie terwijl de n-versie goed te doen is financieel...

Groetjes,

Ton.

tja alles veroudert... Maar ik heb nu ook een beeje en slechte setup en dan moet ik de pitch servo zoizo veranderen. die is veel te zwak (s3001) dus dat moet ik dan alvast doen. En als je dan toch bezig bent.. en zo is het een beetje door gegaan. maar ook omdat ik die motor neit aan de praat kreeg etc. Van daar. En ik wil geen 90 size wandt die kan ik niet menemen op de fiets.. en een fietskar van 1 meter 160 is wel wat overdreven...

Het is jouw geld. Een 9354 (Of 9252, heb ik ook) op de pitch en je kan weer even. Kost 7 tientjes... Overigens vind ik niet dat je een slechte setup hebt, voor een beginner is het psies goed. En doe je dan hard gaan knallen, dan een metal hub/swash erop en 9252 op de cyclics en je bent klaar. Dan heb je dezelfde setup als waar Nando mee trainde voor de Masters..

Groetjes,

Ton.

Kun je met de 9252 alles? maar dan ooke egt alles? Hm.. Ik heb die servo's pas 2e hands voor 40 euro per stuk kunnen overkopen...

met nog wat overleg met nick heb ik besloten om mijn startspullen op orde te krijgen en als ik kan rondvliegen een andere. dus nog even wachten...

heb ze afgezegt, wil die ook op 6v kunnen en metaal zijn... en als ik een beetje twijfel, dan doe ik het toch maar niet. er komen nog wel meer kansen.

Back