Trex 700 g3 v2

Wie durft hier te bewijzen dat zijn G3 TREX 700E PERFECT vliegt, maw geen wobble, geen drifting, en perfect door 4BF vliegt? (13° pitch bij 2200rpm)

en geen wobble betekend perfect tic tocs doen aan 2/seconde

volgens mij zal dit bewijzen hoe goed de G3 wel is...

de discussie is bij deze geopend

Laatst bewerkt:
wie heeft het wobbelen gehad en geelimineerd zonder dat de G3 andere misstappen doet?

De mijne vliegt nu al behoorlijk goed, maar performt in de verste verte niet zoals een vstabi.
ik heb de wobble bijna weg gekregen, door deze issue vind ik het niet lekker vliegen.

de G3 vliegt wel directer maar dat vind ik op dit moment echt wel het enige voordeel van de G3.

gyro op staart en swash kan en moet naar mijn opini veel beter. voor het smijt en klop werk is de G3 goed, maar als je echt zuiver figuren wil vliegen... (op dit moment kan ik met de G3 vliegen zonder wobble, maar als je de timing van de figuren verhoogt gaat de heli precies het zelfde doen als een vlieg in de microgolf. (je moet maar eens testen hoe dat er uit ziet.:) )

vind het erg spijtig van align dat ze de g3 uitbrengen als nadien blijkt dat 90% van de mensen hobbelende G3's heeft (zo lees je toch hier en daar)

Mijn 700N heeft de wobble niet met V2.1
13 graden pitch lijkt me wat veel, ik vlieg met 11 a 12 op 1950 toeren

ondertussen nog wat aanpassingen gedaan, wobble is verdwenen, het enige wat hij nu nog heeft is dat de staart wegdraait (richting dat hij moet tegenhouden) als ik vol negatief geef en opvang met positieve pitch met licht voorwaardse nick. de staart maakt geen 180° plotse draai, maar gaat langzaam weg. gyor verminderen of vermeerderen helpt niet echt.

heeft iemand al eens wat (goed) geroffeld met de settings van de g3 in de soft?

Mijn wobble is er ook nog niet uit, ook niet met V2.1. Eerlijk gezegd vind ik het beroerd vliegen met 3G...ofwel wordt het Vstabi ofwel terug naar die goeie ouwe flybar...

Ondertussen heeft ultieme oplossing de kop boven water gestoken... de trex 700 vliegt zeer goed met... de V-Stabi

Align heeft nog veel werk in mijn ogen, vooral als je de 3 axes tegelijk laat werken, loopt het niet echt goed meer, vol stick vliegen, en hij breekt uit...

V-Sbati daarentegen.. alles perfect, niets negatief

Back