TREX 700E 3G setup

• Topicstarter Topicstarter nwolsink
  • Startdatum Startdatum
De mijne is nu door de douane en ik verwacht hem vandaag binnen, als de LiPo's nu ook nog even worden vrijgegeven dan kan ik er ook mee vliegen :)

Hier de eerste foto's na een tijdje bouwen .
Alles past zoals gewoonlijk weer perfekt , geen problemen meer met de rare boutjes .De schouders hiervan zijn nu ook perfekt rond .
Kortom : prijs / kwaliteit is weer dik in orde .

Daar ik niet al te veel tijd heb , ga ik morgen of zondag pas verder .
Mijn lipo's liggen nog bij de douane , grrrrrrrrr

Regelaar wordt een YGE 120 HV , kost een paar centen maar dan heb je ook wat .

Waarschijnlijk heb ik nog een MicroBeast op de kop getikt , deze komt er dan in ipv de 3G .
Dus als er nog iemand interesse heeft in een splinternieuwe 3G FBL set : PB !

BEC ben ik nog niet helemaal aan uit , waarschijnlijk een 2S lipo met een FP 8A regelaar op 6V .

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijne is onderhand klaar en gebouwd, ik kan niet zeggen dat ik er echt blij mee ben, hij vliegt wel goed maar om die accu's eruit te halen :( dat schiet echt niet op.

Kan ik beter tanken met de 700N, dat gaat (veel) sneller

de mijne is ook klaar bij mij gaat accu's wisselen perfect 2 tellen werk. kap hoeft er niet af. wel heb ik zelf de rails iets velengd zodat ik de accu's meer naar voren krijg vanwege CG.

Maar ik wil er niet meer dan € 200 voor uit geven, vind die Jive's echt belachelijk duur, kan je een 90'er nitro motor voor halen

Op het moment dat je echt veel gaat pitchen zullen ze stuk gaan, en ik vind 1 jive 80 veel goedkoper dan 10 van die spullen.

Ben echter wel heel benieuwd hoe die 700E G3 gaat performen. En of hij na 100 vluchten nog steeds onderhoudsvrij is gebleven (a la Logo 600)

Laatst bewerkt:
Back