Trex in (omgeving) Haarlem... iemand!?

• Topicstarter Topicstarter Meervluis
  • Startdatum Startdatum
M

Meervluis

Guest
Is er iemand in de omgeving van Haarlem met een Trex 450, of vergelijkbaar model?

Ik ben een beginner wat betreft het rc heli vliegen... ik heb een PicooZ en een Walkera 4#1, en ben deze hobby steeds leuker en leuker aan het vinden. Ik wil dus overstappen op een Trex 450 SE V2 maar zou heel graag is een Trex zien vliegen, wat tips horen en misschien zo af en toe is samen komen om te vliegen...

Iemand??

Groeten,
Maarten

28, Software Engineer

hoi,

ik woon in de haarlemmermeer.. ongeveer 5km van haarlem vandaan :wink:
ook heb ik een t-rex waarmee ik wat 3D vlieg, dus van mij mag je een keer komen kijken.
ik ben van plan binnenkort met fotor van dit forum samen te vliegen, kun je ook wat andere toestellen bekijken misschien :)

ik hoor het wel,
oscar.

hey Oscar,

Super... ik hou dit forum in de gaten. Geef even een gil wanneer je weer gaat vliegen.

Tot dan,
Maarten

Zozo, wordt ik er ook bij betrokken?
Altijd welkom. Ik woon in Hillegom, maar vlieg geen trex. Ik heb ook een df4 en verder de nodige vliegtuigjes.

leek me een leuk idee opzich, en als jij het ook goed vind is dat helemaal mooi :)

tegen 15 mei hoop ik weer airborne te zijn (druk met school), dus dan kun je een berichtje verwachten meervluis :)

Dat veldje is niet van mij hoor! Ik heb het 'ontdekt', maar iedereen kan natuurlijk komen vliegen. Gezellig!

Volle yoghurt? hah... links of rechts draaiend? :-)

Ik ken modelbouwbloemendaal inderdaad, maar die zijn wel erg aan de prijs. De Trex 450 SE V2 gaat daar voor 579 euro...

@Fotor --> Welk veldje bedoel je? Ergens in Hillegom?