Trex in (omgeving) Haarlem... iemand!?

• Topicstarter Topicstarter Meervluis
  • Startdatum Startdatum
M

Meervluis

Guest
Is er iemand in de omgeving van Haarlem met een Trex 450, of vergelijkbaar model?

Ik ben een beginner wat betreft het rc heli vliegen... ik heb een PicooZ en een Walkera 4#1, en ben deze hobby steeds leuker en leuker aan het vinden. Ik wil dus overstappen op een Trex 450 SE V2 maar zou heel graag is een Trex zien vliegen, wat tips horen en misschien zo af en toe is samen komen om te vliegen...

Iemand??

Groeten,
Maarten

28, Software Engineer

hoi,

ik woon in de haarlemmermeer.. ongeveer 5km van haarlem vandaan :wink:
ook heb ik een t-rex waarmee ik wat 3D vlieg, dus van mij mag je een keer komen kijken.
ik ben van plan binnenkort met fotor van dit forum samen te vliegen, kun je ook wat andere toestellen bekijken misschien :)

ik hoor het wel,
oscar.

hey Oscar,

Super... ik hou dit forum in de gaten. Geef even een gil wanneer je weer gaat vliegen.

Tot dan,
Maarten

Zozo, wordt ik er ook bij betrokken?
Altijd welkom. Ik woon in Hillegom, maar vlieg geen trex. Ik heb ook een df4 en verder de nodige vliegtuigjes.

leek me een leuk idee opzich, en als jij het ook goed vind is dat helemaal mooi :)

tegen 15 mei hoop ik weer airborne te zijn (druk met school), dus dan kun je een berichtje verwachten meervluis :)

Dat veldje is niet van mij hoor! Ik heb het 'ontdekt', maar iedereen kan natuurlijk komen vliegen. Gezellig!

Volle yoghurt? hah... links of rechts draaiend? :-)

Ik ken modelbouwbloemendaal inderdaad, maar die zijn wel erg aan de prijs. De Trex 450 SE V2 gaat daar voor 579 euro...

@Fotor --> Welk veldje bedoel je? Ergens in Hillegom?

Veldje tussen Zwaanshoek en de N205. Heb je Google Earth? Kijk maar op 52°18'41.25"N 4°37'32.03"E. Ligt in een gebied dat vnl wordt gebruikt door mensen die er hun hond uitlaten of een wandelingetje maken. Op het veldje zelf loopt vrijwel nooit iemand, behalve een paar gekken met dlg's (waaronder mijzelf). Het gras is pas gemaaid, prima vlieglokatie. Je kunt altijd een berichtje sturen als je samen wat wilt vliegen, ik woon op minder dan 10 minuten van dit veld.

Modelbouw Bloemendaal is idd niet de goedkoopste (hoewel ze mij gisteren positief verrasten met de prijs van een klappropeller), maar ze hebben wel veel spullen en verstand van heli's. Heli kopen zou ik op internet doen, maar als je problemen hebt kun je prima naar Bloemendaal rijden.

Fotor zei:
Dat veldje is niet van mij hoor! Ik heb het 'ontdekt', maar iedereen kan natuurlijk komen vliegen. Gezellig!

Ik wil ook zeker een keer komen kijken, ik ben ook nog een echte beginner kwa vliegen, ben nu volop met de reflex flightsim bezig en krijg vanavond mijn eerste vliegles van Bernd van modelbouwbloemendaal :D

Volle yoghurt? hah... links of rechts draaiend?

Ik ken modelbouwbloemendaal inderdaad, maar die zijn wel erg aan de prijs. De Trex 450 SE V2 gaat daar voor 579 euro...

@Fotor --> Welk veldje bedoel je? Ergens in Hillegom?

rechts:P:P
de prijs is erg hoog en ze voelen zichzelf ook best hoog!
maar de service is daar in tegen ook erg goed!

ze organiseren ook van die workshop's of indoor avonden!

Waarschijnlijk ben ik morgenochtend met een maat aan het vliegen op het veldje in Zwaanshoek. We gaan eens proberen een depron vleugeltje met een easyglider te slepen. Je kunt uiteraard altijd even langskomen. Moet ik je morgen evt pb sturen over exacte tijd?
Wil die T-rex ook wel eens goed van dichtbij bekijken.

Ik krijg even geen pb gestuurd, maar ik ben morgen rond 11 uur op het veldje in Zwaanshoek. Er komt nog iemand met een trex450.

Back