Trex onderdelen niet "los" in de winkel :evil:

Beste modelbouwers,

Ik een Trex maar ik heb ontdekt dat quartel te pijnacker daar geen losse onderdelen voor verkoopt! Die kunnen enkel op bestelling. :?: raar?! :?:

Weet er iemand waar ik dan ook in de buurt of een internet shop waar ik deze onderdelen zou kunnen kopen/bestellen. Want zoals ik weet rekent quartel extra kosten als het apart moet worden besteld! Waar halen jullie de onderdelen en op watvoor manier. Ik heb namelijk een nieuwe nick/pitch aansturing nodig aangezien die lam was en ik het niet aandurf deze te gebruiken tijdens vluchten.

alvast bedankt

gr,

niels

Ik zou denk ik gaan voor eheli.nl

enige nadeel is dat je 6 euro verzend kosten moet betalen dan.

en ff wachten op je spullen. (nou ja ff ik wacht al sinds donderdag op me Trex 450 XL)

Ja dat is weer een nadeel inderdaad. Dan zou ik eigenlijk net zo goed kunnen bestellen bij quartel daar kan ikhet gewoon zelf ophalen. Maar eheli is wel een optie als ik daar ook eens iets anders bestel om het gelijk mee te bestellen dan ben ik wel goedkoper uit!

bedankt voor de sneller reactie!

gr,

niels

Quartel verkoopt ook officeel geen Trex. Zal altijd besteld moeten worden bij ze. Geld dus ook voor onderdelen, maar er zijn genoeg internetshops die spullen kunnen leveren tegen leuke prijzen. Even zoeken alleen.

Het probleem is alleen als ik bestel weet ik niet wat hun prijzen gaan worden! Zou dat gewoon hetzelfde zijn als dat robbe aangeeft? Als ik het bij quartel bestel heb ik verder geen verzend kosten aangezien het geen punt is om daar naar toe te gaan > kwartiertje rijden
Wat denken jullie? In ieder geval bedankt voor het "meedenken"

gr,

niels

Ga er altijd van uit dat quartel duurder is dan verschillende internetshops.
Ze willen er punt 1 ook aan verdienen en 2 zijn er shops in america waarmee quartel niet kan concureren. meestal heb je de onderdelen binnen een week binnen. En als je inderdaar meerdere dingen besteld hoef je maar 1 keer transport te betalen. Kan toch aardig wat schelen

Als je besteld binnen nederland zijn de verzendkosten vaak nog lager dan de benzinekosten die je hebt als je een "kwartiertje" moet rijden naar een toko als Q.

Als je besteld bij de door mij genoemde webwinkel bijvoorbeeld dan zul je tussen de 2 en 6,55 euro verzendkosten kwijt zijn.... afhankelijk hoe groot het pakketje is, en je hebt het dan binnen 1 a 2 werkdagen in huis. Dus... waarom tobben met Quartel als je het thuis kunt aanklikken en na een paar dagen kunt aanpakken van de postbode :wink:

Quartel heeft voor mij persoonlijk een jaar of 6 geleden al afgedaan. Eens te vaak bedonderen ze je, liegen ze je voor... of beloven ze koeien met gouden hoorns om je later van de regen in de drup te doen laten belanden... Ik zeg: Q, niet voor mij :wink:

Cheers,

Rich 8)

@RaptorRulezzz,

De winkel die u noemt is inderdaad goedkoop. Alleen staat het onderdeel dat ik zoek niet in de lijst met align spare parts :wink: Ik heb een Trex 450x ( de 90 graden versie) daaarvan hen ik een nick aansturing set nodig en die zit er niet bij. Ook heb ik een push rod nodig voor de staart die zie ik wel staan maar dat gaaat om een trex se en dat is volgens mij de xl dus ben ik bang dat die te lang zal zijn!

gr,

niels

Dat is even lastig dan. Op het moment hebben ze daar pas net een week of 2 wat align spareparts.... het assortiment zal nog wel groeien met de tijd.

Even verder kijken bij de andere bovengenoemde winkels misschien, of mailen en vragen wat er geregeld kan worden :roll:

Cheers,

Rich

Bedankt voor jullie reactie's ik zal eens kijken waar ik het goedkoopst uitkom! Bedankt allemaal! Over een week of 2 of 3 zal ik een filmpje van de maiden plaatsen dan ga ik weer eens indoor vliegen en neem ik met trots een nieuwe Trex mee!

gr,

niels

Back