Trex rustiger maken?

• Topicstarter Topicstarter Lainke
  • Startdatum Startdatum
Ik vlieg met de Hyper Power accu van 2000mha 15C/20C met een krachtige Align 430L 4050 kv motor en word warm maar zeker niet overdreven heet. Heb er een 10 tal ladingen op zitten op men 1ste accu en op de 2de misschien een 5 tal. Over de levensduur weet ik dus nog niet veel, maar tot hiertoe zeer tevreden voor 36€ per lipo !!!

http://www.perba.com/product_info.php?cPath=26&products_id=100

tduc zei:
alain,

Dan verminder je de uitslag van de servo's waarvan je het percentage naar omlaag brengt. Dit maakt de heli een stuk rustiger of nijdiger.
Buiten dit CCPM menu moet je oppassen als je in andere menu's gaat beginnen "werken" want dan slaag je alles door mekaar inzake servo werking. Dit is de bedoeling van CCPM, de 3 servo's sturen allen tegelijk tijdens elke beweging. Daarom staan ze afzonderlijk gemixed in het CCPM menu.

Ja, ik heb zondag je Mail ontvangen.

theo.

expo verminderd de uitslag vn je servo's NIET! alleen in het eerste deel van de uitslag slaan ze minder ver uit ,waardoor de heli trager reageerd
maar als je fullstick geeft gaa de servo gewoon op 100% (Mits je het eindpunt niet begrenst hebt natuurlijk)
groeten gertjan

Back