Trex450pro

• Topicstarter Topicstarter nwolsink
  • Startdatum Startdatum
N

nwolsink

Guest
Nog 2 dagen en dan is hier in huis, de geheel nieuwe TREX450PRO.
Het is de supercombo welke ik uit ga rusten met een Spartan DS760 (de Align GP750 gaat op de 250 waar nu de Spartan op zit)

Nu met foto's en [URL="
[/URL]

TREX450_1.jpg

TREX450_2.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Trex450 Pro

Nog 2 dagen en dan is hier in huis, de geheel nieuwe TREX450PRO.
Het is de supercombo welke ik uit ga rusten met een Spartan DS760 (de Align GP750 gaat op de 250 waar nu de Spartan op zit)

Zodra hij binnen is volgen er wat foto's en als de vrouw er zin in heeft een actie film :p

Hoi,

Gaaf man.
Ik ben benieuwd hoe die vliegt.
Ziet er wel goed uit een beetje een TREX 500 achtig om te zien.
450v3package2.jpg

Gr Poweralfa:cool:

Laatst bewerkt:
Waarom heb je die gekocht?
Wil je het gehele Align assortiment gewoon hebben?

Je hebt al een 25, 500, 600, 700
Ik snap de toegevoegde waarde van een 450 dan niet.

Waarom heb je die gekocht?
Wil je het gehele Align assortiment gewoon hebben?

Je hebt al een 25, 500, 600, 700
Ik snap de toegevoegde waarde van een 450 dan niet.

Tsja, wat moet ik zeggen, iedere heli heb wel wat alleen de 250 vliegt niet echt super maar is voor binnen wel weer grappig.

Een 450 met TT leek me wel wat, houd je van de straat he ;)

Prachtig , ons zeker op de hoogte houden want dit zegt me ook iets !
Ik vind de pro op zicht een mooier ontwerp dan de vorige generaties .
Ik heb geen goede ervaring met die 400 of 450 size helietjes maar volgens de eerste rapporten op de Amerikaanse forums schijnt ie heel goed te vliegen, dus zou ik me misschien toch eens laten gaan om een 450pro aan te kopen maar eerst afwachten . ;)
Ik amuseer me te pletter met de 500 en zo te zien ligt het een ontwerp van de pro er dicht bij , dat ziet er veelbelovend uit ! Toch nog eens een prijsvergelijk doen met de Rave want die schijnt ook zo goed te vliegen !
Grtn

Prachtig , ons zeker op de hoogte houden want dit zegt me ook iets !
Ik vind de pro op zicht een mooier ontwerp dan de vorige generaties .
Ik heb geen goede ervaring met die 400 of 450 size helietjes maar volgens de eerste rapporten op de Amerikaanse forums schijnt ie heel goed te vliegen, dus zou ik me misschien toch eens laten gaan om een 450pro aan te kopen maar eerst afwachten . ;)
Ik amuseer me te pletter met de 500 en zo te zien ligt het een ontwerp van de pro er dicht bij , dat ziet er veelbelovend uit ! Toch nog eens een prijsvergelijk doen met de Rave want die schijnt ook zo goed te vliegen !
Grtn

De RAVE is veel duurder, deze vergelijking had ik nl reeds gemaakt, daar komt bij dat daar niet overal parts voor zijn te krijgen.

Ja inderdaad , de Rave plus een ESC is 50$ duurder dan de TRex die met een ESC komt !
Over de parts was ik ook al aan het denken want dat probleem heb ik met mijn Synergy , daar geraak je ook niet overal aan ! :(

Nu met [URL="
[/URL] van de 1ste vlucht, de LiPo is niet echt super die er nu inzit, de nieuwe is nl nog onderweg.
Weet alleen niet hoe ik het [URL="
[/URL] hierin krijg geplakt

Laatst bewerkt door een moderator:
En?
Voegt het iets toe aan je collectie (behalve een heli natuurlijk)?

P.S.
Doe je dit jaar wel mee met Dutch3D?

En?
Voegt het iets toe aan je collectie (behalve een heli natuurlijk)?

P.S.
Doe je dit jaar wel mee met Dutch3D?

Het is zeker meer dan ik ooit van een 450 had verwacht dus ja het voegt iets toe aangezien de psychologische crash drempel qua kosten lager licht :) en de heli enorm strak en stabiel vliegt.

De 250 voegt idd meer enkel een heli toe dan wat anders want die vliegt nu eenmaal niet strak en stabiel, de funfactor en crashdrempel zijn ook voor de 250 wel goed te noemen.

Waar en wanneer is de D3D? ik heb nu alleen niet het idee dat mijn skills daarvoor echt toereikend zijn.

Nick, heb je er een zicht op of er veel parts van de SEV2 bruikbaar zijn in deze heli ? Zoals de main shaft, de feathering, de main gear en dergelijke ? Of is alles veranderd, met een volledige nieuwe spare parts lijst ?

Nick, heb je er een zicht op of er veel parts van de SEV2 bruikbaar zijn in deze heli ? Zoals de main shaft, de feathering, de main gear en dergelijke ? Of is alles veranderd, met een volledige nieuwe spare parts lijst ?

Voor zover ik weet zijn alleen de tailboom en maingear hetzelfde, er is voor de V2 echter ook een V3 kop welke "vergelijkbaar" is met die van de PRO tevens is de TT Unit nu ook voor de V2 verkrijgbaar, deze is echter niet 100% hetzelfde.

Hm, het upgraden van de V2 naar de Pro lijkt me evenveel te kosten dan de V2 te verkopen en een V3 aan te schaffen...dan maar wachten tot hij goed beschikbaar is.

Back